Elizabeth II

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search
UniversalEditButton.png

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.

Elisabetta II (nata u 12 d'aprile di u 1926 in Londra) hè a regina di u Regnu Unitu di Gran Bretagna è di l'Irlanda di u Nordu è di quattordici altri stati sovrani, cunnisciuti cum'è regni di u Commonwealth, è i so territorii è dependenze. Hè ancu u capu di a Commonwealth, una urganizazione di cinquanta trè stati.

Ascendiu u tronu britannicu à a morte di Ghjorghju VI u 6 di ferraghju di u 1952, à l'età di 25 anni. A so incoronazione, u 2 di ghjugnu di u 1953, hè stata a prima à esse trasmessa in televisione. Diventa sovrana di sette stati indipendenti di u Commonwealth: Sudafrica, Australia, Canada, Ceylon, Nova Zelanda, Pakistan è Regnu Unitu. Trà u 1956 è u 2021, u numeru di i so regni hè diminuitu, postu chì i tarritorii guadagnanu l'indipendenza è certi regni diventanu repubbliche. In più di l'Australia, u Canada, a Nova Zelanda è u Regnu Unitu, Elisabetta II hè issa Regina di Antigua è Barbuda, Bahamas, Belize, Grenada, Giamaica, Papua New Guinea, Saint Kitts and Nevis, Saint Vincent è Grenadine. Santa Lucia, Isole Salomone è Tuvalu.

Duranti un longu regnu durante u quale hà vistu quattordici diversi Primi Ministri britannichi. U sustegnu per a munarchia è a so popularità persunale restanu altu trà a pupulazione britannica.

Elizabeth II
Template:Colonnes

Armi[mudificà | edità a fonte]

U 21 d'aprile di u 1944 (u ghjornu di u so 18 anniversariu) à a so incoronazione, u stemma di Elisabetta II hè custituitu da un diamante chì porta u stemma reale di u Regnu Unitu differenziatu da un flap d'argentu à trè punte; u puntu centru chì porta una rosa Tudor è l'altri dui una croce di San Ghjorghju. Dopu à a so adesione à u tronu, hà ereditatu i diversi stemmi utilizati da u so babbu durante u so regnu.

figura blason
</img> Principessa di u Regnu Unitu (1926-1952), Duchessa di Edimburgo (1947-1952)
Trimestrali, in I è IV di Gules, trè leopardi O d'azzurro armati è lampagnati [ Inghilterra ], in II Or, un leone di Gules, un doppiu trescheur fleuron è counter-fleuron di u stessu [ Scozia ], in III Azure, un'arpa d'Or, corded Argent [ Irlanda ] ; à l 'etichetta 3 pendenti Argent debruising, incaricatu in core cù un Tudor Rose, l 'àutri dui accusati cù una croce Gules.

Aghjunghje l' Ordine di a Jarretera in u 1947, cù u so mottu Honi soi qui mal y pense .

</img> Regina di u Regnu Unitu di Gran Bretagna è Irlanda di u Nordu (dapoi u 1952)
Trimestrali, in I è IV di Gules, trè leopardi O d'azzurro armati è lampagnati [ Inghilterra ], in II Or, un leone di Gules, un doppiu trescheur fleuron è counter-fleuron di u stessu [ Scozia ], in III Azure, un'arpa d'Or, corded Argent [ Irlanda di u Nordu ] .

Sottu, u mottu Dieu et mon droit .

Banners[mudificà | edità a fonte]

Template:Traduction/Référence