Eleocharis uniglumis

À prupositu di Wikipedia
Eleocharis uniglumis
Eleocharis uniglumis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Cyperaceae
Genaru Eleocharis
Nomu binuminali
Eleocharis uniglumis
Johann Jacob Roemer, 1817

Eleocharis uniglumis hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Cyperaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis uniglumis hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Cyperaceae. Si caratterizeghja da i piccioli fini è cilindrichi, pudendu aghjunghja un'altezza da 10 à 30 centimi. I so casci sò ridutti à picculi scagli bruni, mentri chì i so fiora sò ragruppati in spighi cumpatti di culori brunicciu. I frutti sò achenii uvoidi di piccula taglia.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis uniglumis hè una pianta largamenti sparta in i righjoni timparati è trupicali di u mondu. Omu a trova in particulari in America subrana, in Auropa, in Asia è in Africa. Culunizeghja par u più i zoni umiti, tali i paduli, i spondi di i corsi d'acqua è i stagni.

Eleocharis uniglumis hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis uniglumis hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à a furmazioni di rizomi suttarranii. Pò ancu prupagà si par via di graneddi, chì sò spargugliati da u ventu o l'acqua. 'Ssa spezia hè adattata à i mezi umiti è tullareghja cundizioni di terri povari in ussigenu. Ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistema furniscendu un ambienti è una fonti di nutrimentu par numarosi spezii animali.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis uniglumis hè u nomu scentificu accittatu pà 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Eleocharis uniglumis var. uniglumis, Eleocharis uniglumis var. brevifolia è Eleocharis uniglumis var. longifolia.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis uniglumis hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali, par causa di l'urbanisazioni è di a digradazioni di i zoni umiti, pò custituiscia una minaccia pà a so sopravvivenza à longu andà. I misuri di cunsirvazioni, tali a prutizzioni di i zoni umiti è a sinsibilisazioni di u publicu à l'impurtanza di 'ssi ecusistemi, sò escinziali pà prisirvà 'ssa spezia è mantena a so biudiversità assuciata.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]