Elefante

À prupositu di Wikipedia
Elefante
Elefante
Elefante
Classificazione scentifica
Regnu: Animalia
Phylum: Chordata
Classa: Mammalia
Ordine: Proboscidea
Famiglia: Elephantidae
Genera and Species

L'elefante o l'elefente hè un mammiferu africanu è asiaticu di a famiglia Elephantidae.

Caratteristichi[mudificà | edità a fonte]

Campanu nurmalmente trà i 50 è i 70 anni, ma l'elefante più vechju di u quale si hà nutizia ha ragghjuntu l'82 anni. L'esemplare più grossu mai truvatu fubbe tumbatu in Angola in u 1956: era un masciu di 12 000 kg di pesu, per un'altezza à a spalla di 4,2 metri (un metru più altu di a media di l'elefante africanu).

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Tradiziunalmente a famiglia si cunsiderava custituita da duie spezie vivente, l'elefantu indianu o asiaticu (Elephas maximus) è l'elefantu africanu (Loxodonta africana). Ricentemente hè stata idintificata una terza spezia (pricidentemente cunsiderata una sottuspezia di L. africana), l'elefante africanu di e fureste (Loxodonta cyclotis).

Imagine Nome Nome scientificu Abitatu
Elefantu indianu Elephas maximus
Elefantu africanu Loxodonta africana
Elefantu africanu di e fureste Loxodonta cyclotis

Gestazione[mudificà | edità a fonte]

U periodu di gestazione di un elefante hè u più longu di tutti i mammiferi terrestri. Dura da 20 à 22 mesi. A durata di l'allattamentu hè trà 36 è 48 mesi. E nascite sò à circa 2,5 à 5 anni di distanza. A gestazione hè più longa per un vitellu maschile ch'è per un vitellu femminile.

Un elefante pò esse incinta finu à l'età di cinquanta. In a maiò parte di i casi, solu un elefante hè purtatu; i ghjemellaghji sò rari.