Elefante

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search
Elefante
Elefante
Elefante
Classificazione scentifica
Regnu: Animalia
Phylum: Chordata
Classa: Mammalia
Ordine: Proboscidea
Famiglia: Elephantidae
Genera and Species

L'elefante o l'elefente hè un mammiferu africanu è asiaticu di a famiglia Elephantidae.

Caratteristichi[mudificà | edità a fonte]

Campanu nurmalmente trà i 50 è i 70 anni, ma l'elefante più vechju di u quale si hà nutizia ha ragghjuntu l'82 anni. L'esemplare più grossu mai truvatu fubbe tumbatu in Angola in u 1956: era un masciu di 12 000 kg di pesu, per un'altezza à a spalla di 4,2 metri (un metru più altu di a media di l'elefante africanu).

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Tradiziunalmente a famiglia si cunsiderava custituita da duie spezie vivente, l'elefantu indianu o asiaticu (Elephas maximus) è l'elefantu africanu (Loxodonta africana). Ricentemente hè stata idintificata una terza spezia (pricidentemente cunsiderata una sottuspezia di L. africana), l'elefante africanu di e fureste (Loxodonta cyclotis).

Imagine Nome Nome scientificu Abitatu
Elephas maximus (Bandipur).jpg Elefantu indianu Elephas maximus Leefgebied aziatische olifant.JPG
African Elephant (Loxodonta africana) male (16723147361).jpg Elefantu africanu Loxodonta africana African Elephant distribution map.svg
Loxodontacyclotis.jpg Elefantu africanu di e fureste Loxodonta cyclotis Loxodonta cyclotis map.svg

Gestazione[mudificà | edità a fonte]

U periodu di gestazione di un elefante hè u più longu di tutti i mammiferi terrestri. Dura da 20 à 22 mesi. A durata di l'allattamentu hè trà 36 è 48 mesi. E nascite sò à circa 2,5 à 5 anni di distanza. A gestazione hè più longa per un vitellu maschile ch'è per un vitellu femminile.

Un elefante pò esse incinta finu à l'età di cinquanta. In a maiò parte di i casi, solu un elefante hè purtatu; i ghjemellaghji sò rari.