Vai al contenuto

Echelus myrus

À prupositu di Wikipedia
Echelus myrus
Echelus myrus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Actinopteri
Ordine Anguilliformes
Famiglia Ophichthidae
Generu Echelus
Nome binuminale
Echelus myrus
Carl Linnaeus, 1758

Echelus myrus hè una spezia di pesciu chì face parte di a famiglia di i Ophichthidae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Echelus myrus prisenta un corpu lungarinu è sciacciatu latiralmente, incù una nutaghjola dursale situata à u daretu di u corpu. U so culore varieghja grisgiu à u brunu, incù qualchì volta machje più bughje.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Echelus myrus hè prisente in acque marine trupicale è subtrupicale di l'oceanu Atlanticu, di l'oceanu Indianu è di l'oceanu Pacificu. Omu u trova di regula vicinu à i scogli corallini è i relitti, induv'ellu si fissa à i grossi pesci è à e cuparchjate marine cù l'aiutu di a so ventosa dursale.

Echelus myrus hè prisente in acque marine di Corsica.[1]

Echelus myrus si nutrisce per u più di picculi pesci, di crustacei è di pisticciuli organichi ch'ellu trova fissendu si à l'ospite più maiore. Si culloca usendu i muvimenti di e so ospite per cullucà si prestu è efficacemente.

Echelus myrus hè statu discrittu per a prima volta da u naturalistu svedese Carl Linnaeus in u 1758. 'Ssa spezia hè qualchì volta designata sottu à i sinonimi Echeneis myrus o Echeneis naucrates.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Benchì Echelus myrus ùn sia micca dirittamente minacciata, pò esse affittata da a perdita d'ambienti custieri è a pesca eccessiva di e so prede. Hè dunque impurtante di surviglià è di pruteghje l'ecusistemi marini induve 'ssa spezia si trova per assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Rughjeru Miniconi, Parlata aghjaccina cittatina è paisana, Ed. A Barcella, 2017.
  1. https://fishbase.mnhn.fr/summary/echelus-myrus.

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]