Dino Morea

À prupositu di Wikipedia

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.


Dino Morea (natu 9 dicembre 1975) hè un attore indianu, supermodel, produtore cinematograficu, personalità televisiva è imprenditore cunnisciutu per u so travagliu in Bollywood, è hè ancu apparsu in parechji filmi Tamil, Kannada, Malayalam è Telugu . Riferitu in i media cum'è "Chocolate Boy",[1][2] [3] à traversu a so carriera di più di duie decennii, Morea hà guadagnatu parechji riconoscimenti è hà agitu in più di 50 filmi, chì varieghja da u romanzu à i generi horror, ancu s'ellu di solitu genres d'azzione, pruvendu cusì unu di i più famosi attori di film hindi dapoi l'anni 2000. [4]

Morea in 2009

Morea hà perseguitu una carriera di successu cum'è mudellu di moda. Dopu hà cuminciatu à riceve offerte per i rolli di film. Hà fattu u so debut in u filmu Pyaar Mein Kabhi Kabhi (1999) . Hà avutu u so big break with Raaz in 2002, quandu fù ricunnisciutu da l'audienza. Hè ancu co-produttore è attore in i filmi Jism 2 (2012) è Helmet (2021).

Inoltre, hà agitu in serie web in diverse piattaforme OTT, cumprese Mentalhood (2020), Hostages (2020) è Tandav (2021), Kaun Banegi Shikharwati (2022). Morea hà guadagnatu un grande apprezzamentu per ghjucà à L'Imperu (2021), u so rolu più emblematicu, è u so più grande successu cummerciale mai. A so interpretazione acclamata da a critica in a serie web hà vintu u Premiu di l'Academia di Televisione Indiana .

  1. (EN) "Dino Morea's FIRST look as regal yet ferocious warlord from 'The Empire' is out".
  2. (EN) "Dino Morea Birthday: Pictures of the 'Empire' Actor That Will Make Your Jaw Drop".
  3. (EN) "Dino Morea reveals why he took a break from films and enrolled himself in an acting school".
  4. (EN) "Modelling was good, it had its own excitement: Dino Morea".