Vai al contenuto

Dasypyrum villosum

À prupositu di Wikipedia
Dasypyrum villosum
Dasypyrum villosum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Dasypyrum
Nomu binuminali
Dasypyrum villosum
(L.) Borbás

Dasypyrum villosum hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Dasypyrum villosum hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 30 è 100 cm d'altezza è pussedi fogli liniari da 10 à 20 cm di lunghezza. I spighetti sò aggruppati in pannochji leni è misurani trà 5 è 10 mm di lunghezza. I glumi sò pilosi è i lemmi sò ancu pilosi annantu à a so faccia esterna.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Dasypyrum villosum hè urighjinaria d'Asia cintrali è d'Asia uccidentali. Hè prisenti in i righjoni muntosi di Afganistanu, di Iranu, Pacchistanu è Tagicchistanu. Cresci ancu in i righjoni aridi è mezi aridi di u nordu di l'India è u Nepali.

Dasypyrum villosum hè prisenti in Corsica.[1]

Dasypyrum villosum hè stata discritta par a prima volta da u butanistu alimanu Friedrich August Marschall von Bieberstein in u 1808. Hè stata classificata in u genaru Triticum insin'à u 1987, data à a quali hè stata trasfirita in u genaru Dasypyrum. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Triticum villosum, Agropyron villosum è Roegneria villosum.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Dasypyrum villosum hè una spezia pocu cumuna è a so pupulazioni hè in calata par via di a distruzzioni di u so ambienti naturali. Hè classificata com'è spezia vulnerevuli da l'Unioni internaziunali par a cunsirvazioni di a natura (UICN). Misuri di cunsirvazioni sò nicissarii par pruteghja 'ssa spezia è prisirvà a so diversità genetica.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]