Vai al contenuto

Ceratophyllum submersum

À prupositu di Wikipedia
Ceratophyllum submersum
Ceratophyllum submersum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Ceratophyllales
Famiglia Ceratophyllaceae
Genaru Ceratophyllum
Nomu binuminali
Ceratophyllum submersum
Carl Linnaeus, 1753

Ceratophyllum submersum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Ceratophyllaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum submersum hè una pianta acquatica vivaci appartinendu à a famiglia di i Ceratophyllaceae. Si distingui par via di i so fogli filiformi è verdi, chì sò disposti in verticilli di tondu à u picciolu. I casci sò di regula longhi è fini, misurendu trà 2 è 5 centimi di lunghezza. I fiora di 'ssa pianta sò chjuchi è pocu visibuli, chì sò à spessu immersi in l'acqua.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum submersum hè una spezia largamenti sparta à traversu u mondu. Omu a trova in l'acqui dolci è i zoni umiti di l'Auropa, di l'Asia, di l'Africa è di l'America subrana. Priferi l'acqui calmi è pocu fondi, tali i lavi, i stagni è i vadini à debuli currenti.

Ceratophyllum submersum hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa pianta acquatica hè adattata à a vita immersa grazia à i so fogli filiformi chì li parmettini di coglia a luci nicissaria à a fotusintesa. Si ripraduci par u più in frammintazioni, induva i pezzi di picciolu poni dà nascita à nuveddi pianti. Ceratophyllum submersum hè ancu capaci à prupagà si par via di i graneddi, chì sò spargugliati da l'acqua o l'animali acquatichi.

Ceratophyllum submersum hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Ceratophyllum demersum var. submersum è Ceratophyllum demersum subsp. submersum.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum submersum hè cunsidarata com'è una spezia à priaccupazioni minori siont'è l'Unioni internaziunali pà a cunsirvazioni di a natura (UICN). Bench'edda possi essa affittata da l'inguinamentu di l'acqua è a distruzzioni di u so ambienti, 'ssa pianta hè capaci à adattà si à cundizioni varievuli. Eppuri, hè impurtanti di surviglià è di prisirvà i zoni umiti ind'si trova, chì ghjocani un rollu cruciali in l'ecusistema acquaticu.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]