Ceratophyllum demersum

À prupositu di Wikipedia
Ceratophyllum demersum
Ceratophyllum demersum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Ceratophyllales
Famiglia Ceratophyllaceae
Genaru Ceratophyllum
Nomu binuminali
Ceratophyllum demersum
Carl Linnaeus, 1753

Ceratophyllum demersum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Ceratophyllaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum demersum hè una pianta acquatica vivaci appartinendu à a famiglia di i Ceratophyllaceae. 'Ssa spezia hè carattarizata da i so casci filiformi è verdi, chì sò disposti in verticilli di tondu à u picciolu. I casci sò di regula longhi è fini, misurendu trà 2 è 6 centimi di lunghezza. I fiora di Ceratophyllum demersum sò chjuchi è pocu visibuli, chì sò à spessu immersi sottu à l'acqua.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum demersum hè una spezia largamenti sparta à traversu u mondu. Omu a trova in l'acqui dolci è stagnanti di i righjoni timparati è trupicali. 'Ssa pianta hè prisenti in numarosi paesi, in particulari in Auropa, in Asia, in Africa, in America subrana è in America suttana. Hè capaci à adattà si à diffarenti tipi di mezi acquatichi, tali i lavi, i stagni, i vadini è i paduli.

Ceratophyllum demersum hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum demersum hè una pianta immersa chì ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistemi acquatichi. Hè capaci à rializà a fotusintesa grazia à i so fogli fini è verdi, pruducendu cusì ussigenu è cuntribuendu à l'equilibriu di l'acqua. 'Ssa spezia si ripraduci par u più in frammintazioni, induva i pezzi di picciolu poni staccà si è dà nascita à nuveddi pianti. Pò ancu ripraducia si par via di i so graneddi, bench'è 'ssu metudu fussi menu friquenti.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum demersum hè u nomu scentificu accittatu pà 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à altri noma, tali Ceratophyllum submersum è Ceratophyllum vulgatum. 'Ssi sinonimi sò stati apradati in u passatu par disignà 'ssa pianta, ma u nomu attualmenti accittatu hè Ceratophyllum demersum.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Ceratophyllum demersum hè una spezia cunsidarata com'è pocu di cuncernu in termini di cunsirvazioni. Hè largamenti sparta è ùn hè micca minacciata in a maiò parti di i so ambienti naturali. Eppuri, certi pupulazioni poni essa affittati da l'inguinamentu di l'acqua, a distruzzioni di l'ambienti è l'intruduzioni di spezii invadenti. Hè dunqua impurtanti di surviglià è di pruteghja i pupulazioni di Ceratophyllum demersum par prisirvà l'equilibriu di l'ecusistemi acquatichi.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]