Vai al contenuto

Carex sylvatica

À prupositu di Wikipedia
Carex sylvatica
Carex sylvatica
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Cyperales
Famiglia Cyperaceae
Generu Carex
Nome binuminale
Carex sylvatica
Huds. , 1762

Carex sylvatica hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Cyperaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Carex sylvatica hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Cyperaceae. Hè largamente sparta in Europa è in Asia occidentale. 'Ssa spezia cresce per u più in e fureste adumbrate è e zone umite, furmendu toppi densi di foglie è di piccioli.

I piccioli di Carex sylvatica ponu aghjunghje insin'à 80 centimi d'altura è sò di regula triangulare in cuppa trasversale. E casce sò longhe è strette, misurendu à l'incirca 5 à 10 millimetri di larghezza. Sò verde scuru è anu una tessitura appena roza. I fiori sò di culore brunicciu è sò ragruppate in spighe dense, à spessu accumpagnate da brattee.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Carex sylvatica hè largamente scumpartuta in Europa, da a Scandinavia à a penisula iberica, è ancu in Asia occidentale. Omu u trova ancu in certe rigione d'Africa di u Nordu. Priferisce l'ambienti adumbrati è umiti, tali e fureste di frunduti è l'arici di fiumicelli.

Carex sylvatica hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Carex sylvatica hè ancu cunnisciuta sottu à u nome scentificu di Carex montana. 'Ssi dui nomi sò cunsiderati cum'è sinonimi è facenu riferimentu à listessa spezia di pianta. Esistenu ancu parechje sottuspezie è varietà di Carex sylvatica, chì si distinguenu da piccule variazione morfulogiche è di ripartizione geugrafica.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Carex sylvatica ùn hè micca cunsiderata cum'è una spezia minacciata è a so pupulazione pare esse stabile. Eppuru, cum'è numerosi ambienti furestieri è zone umite sò minacciati da a digradazione è a frammintazione, hè impurtante di prisirvà 'ssi ecusistemi per assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia è numerose altre.

Misure di cunsirvazione tale a prutezzione di l'ambienti naturali, a risturazione di e zone sgradate è a sensibilisazione di u publicu à l'impurtanza di a biodiversità sò essenziale per prisirvà Carex sylvatica è assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).