Vai al contenuto

Carex remota

À prupositu di Wikipedia
Carex remota
Carex remota
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Cyperaceae
Genaru Carex
Nomu binuminali
Carex remota
Jakob Friedrich Ehrhart, 1789

Carex remota hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Cyperaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Carex remota hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Cyperaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. I casci sò liniari, stretti è misurani trà 3 è 8 millimitri di larghezza. L'infiuriscenzi sò i spighi cumpatti, di forma cilindrica, cumposti da fiora masci è femini. I fiora masci sò situati in testa di a spiga, mentri chì i fiora femini si trovani à a basa. I frutti sò achenii, di forma lungarina è di culori brunu scuru.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Carex remota hè una spezia largamenti sparta in Auropa, in particulari in i righjoni timparati è subartichi. Omu a trova ancu in Asia, in America subrana è in Africa subrana. Prifirisci l'ambienti umiti tali i paduli, i turbieri è i pratulini umiti. 'Ssa pianta hè à spessu assuciata à altri spezii di Carex è di ghjunchi.

Carex remota hè prisenti in Corsica.[1]

Carex remota hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à a furmazioni di rizomi suttarranii. A fiuritura hà locu da maghju à lugliu, è l'impullinazioni hè assicurata da u ventu. I graneddi sò spargugliati da l'animali è l'acqua. 'Ssa spezia hè adatta à i mezi umiti è tullareghja bè l'inundazioni timpuranii.

Carex remota hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altri sinonimi, tali Carex remota subsp. remota, Carex remota subsp. remota var. remota è Carex remota subsp. remota var. remota f. remota.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Carex remota hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, certi pupulazioni poni essa minacciati par via di a distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari par via di l'assiccamentu di i zoni umiti par l'agricultura o l'urbanisazioni. Hè dunqua impurtanti di prisirvà 'ssi ambienti pà assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia è di a so biudiversità assuciata.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]