Carex pseudocyperus

À prupositu di Wikipedia
Carex pseudocyperus
Carex pseudocyperus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Cyperales
Famiglia Cyperaceae
Generu Carex
Nome binuminale
Carex pseudocyperus
L. , 1753

Carex pseudocyperus hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Cyperaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Carex pseudocyperus hè una spezia di sisicciu appartinendu à a famiglia di e Cyperaceae. Si caratterizeghja da e so foglie lineare è rigide è ancu da e so infiuriscenze in spighe cumpatte. I piccioli dritti aghjunghjenu di regula un'altezza da 40 à 100 centimi, incù casce basale più longhe ch'è i piccioli fiurali. E casce sò verde scuru è prisentanu una tessitura roza.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

A Carex pseudocyperus hè largamente sparta in Europa, da u nordu di a penisula iberica à a Scandinavia, è ancu in Asia di u Nordu è in Africa Suprana. Si trova ancu in certe rigione d'America Suprana. 'Ssa pianta affizziuneghja l'ambienti umiti tali i paduli, e turbiere, e sponde di i corsi d'acqua è e zone inundevule.

Carex pseudocyperus hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Carex pseudocyperus hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè stata discritta per a prima volta da Carl von Linné in 1753 in a so opera Species Plantarum. Qualchì volta, omu pò truvà sinonimi usati per designà 'ssa spezia, in particulare Carex acutiformis, Carex acutior, Carex pallescens è Carex straminea.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

A Carex pseudocyperus ùn face micca l'ogettu d'una preoccupazione magiore in termini di cunsirvazione. Hè cunsiderata cum'è una spezia relativamente cumuna in numerosi ambienti apprupriati di a so ripartizione. Eppuru, cum'è numerosi mezi umiti sò minacciati da a distruzzione di u so ambiente naturale, hè impurtante di surviglià u statu di e pupulazione di 'ssa spezia è di prisirvà e zone induve si trova. A sensibilisazione à l'impurtanza di l'ecusistemi di paduli è di turbiere cuntribuisce ancu à a cunsirvazione di a Carex pseudocyperus è d'altre spezie chì ne dipendenu.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).