Vai al contenuto

Carex nigra

À prupositu di Wikipedia
Carex nigra
Carex nigra
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Cyperales
Famiglia Cyperaceae
Generu Carex
Nome binuminale
Carex nigra
( L. ) Reichard , 1778

Carex nigra hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Cyperaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Carex nigra, ancu cunnisciuta sottu à u nome cumunu di sisicciu neru, hè una pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Cyperaceae. Hè caratterizata da i so piccioli addirizzati è solidi, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò longhe, strette è verde scuru, incù una tessitura roza. I fiori sò ragruppati in spighe dense, di forma lungarina, di culore brunu scuru à neru. I frutti sò picculi achenii brunicci.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

A Carex nigra hè una spezia largamente sparta in Europa è in Asia timperata. Omu a trova per u più in e rigione muntose è e zone umite, tale e turbiere, i paduli è e pratuline umite.

'Ssa spezia hè prisente in Corsica è hè cumuna. [1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

A Carex nigra hè stata discritta per a prima volta da Carl von Linné in u 1753. U so nome specificu, nigra, face riferimentu à u culore bughju di i so spighe fiurali.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

A Carex nigra ùn hè micca cunsiderata cum'è una spezia in priculu sient'è i criterii di l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Eppuru, a distruzzione di l'ambienti naturali, tali i paduli è e pratuline umite, è ancu a frammintazione di e pupulazione, ponu custituisce una minaccia per 'ssa pianta. Hè dunque impurtante di prisirvà 'ssi ambienti è d'incuragisce pratichi di gistione apprupriate per assicurà a cunsirvazione di a Carex nigra è di a so diversità genetica.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).