Carex leporina

À prupositu di Wikipedia
Carex leporina
Carex leporina
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Cyperales
Famiglia Cyperaceae
Generu Carex
Nome binuminale
Carex leporina
L. , 1753

Carex leporina hè un tipu di sisicciu chì face parte di a famiglia di e Cyperaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Carex leporina hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e cyperaceae. 'Ssa spezia si distingue da i so piccioli dritti è robusti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò lineare, misurendu circa 2 à 5 millimetri di larghezza, incù lati rozi. L'infiuriscenze sò e spighe terminale dense, cumprendendu numerosi fiori bruni o verdicci. E spighe sò purtate annantu à longhi piccioli eretti è sò circundati da brattee lanceulate.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Carex leporina hè una spezia largamente sparta in Europa, in Asia è in America di u Nordu. Omu a trova in e pratuline umite, e turbiere, i paduli è l'arici furestiere.

'Ssa spezia hè prisente in Corsica è hè cumuna.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

A spezia Carex leporina hè stata discritta per a prima volta da Carl von Linné in 1753 in a so opera Species Plantarum. Hè di regula accittata cum'è una spezia distinta, ma sinonimi sò stati usati in u passatu. Uni pochi di 'ssi sinonimi inchjudenu :

- Carex ventricosa Stokes - Carex gaudiniana Schkuhr - Carex monandra Schrank

'Ssi sinonimi facenu riferimentu à descrizzione anteriore chì sò state revisate è riclassate in quant'è Carex leporina.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Carex leporina hè una spezia chì ùn prisenta micca preoccupazione magiore infatti di cunsirvazione. Hè sparta in numerose rigione è ùn pare micca esse minacciata à a scala mundiale. Eppuru, cunvene di nutà ch'è certe pupulazione lucale ponu esse affittate da a distruzzione di u so ambiente per causa di l'urbanisazione, di l'agricultura intensiva o di a digradazione di e zone umite. Hè impurtante di surviglià attentamente 'sse pupulazione è di piglià misure di cunsirvazione apprupriate per prisirvà u so ambiente naturale.


Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).