Cardamine flexuosa

À prupositu di Wikipedia
Cardamine flexuosa
Cardamine flexuosa
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Brassicales
Famiglia Brassicaceae
Generu Cardamine
Nome binuminale
Cardamine flexuosa
William Withering, 1796

Cardamine flexuosa hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Brassicaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Cardamine flexuosa hè una pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Brassicaceae. Hè caratterizata da i so piccioli smilzi è flessibilis, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 60 centimi. E so foglie sò pennate, incù fogliole dentate è di forma ovale. I fiori di Cardamine flexuosa sò chjuchi è bianchi, ragruppati in gaspe terminale. 'Ssa pianta prisenta un'apparenza dillicata è elegante, aghjunghjendu un tastu di bellezza à u so ambiente naturale.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Cardamine flexuosa hè originaria d'Europa, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e rigione timperate è umite, tale e fureste, e pratuline è e zone umite. Hè ancu prisente in Asia, in America suprana è in Australia, induv'ella hè stata introdutta. 'Ssa pianta hà una grande capacità d'adattamentu è pò culunizà sfarenti tipi d'ambienti, ciò chì spiega a so larga ripartizione geugrafica.

Cardamine flexuosa hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Cardamine flexuosa hè una pianta vivace chì si riproduce per u più da i so granelli. Fiurisce di veranu, di regula trà aprile è ghjunghju, attirendu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu o da l'animali, prupiziendu cusì a prupagazione di a pianta. Cardamine flexuosa hè ancu capace à prupagà si in via vegetativa, grazia à i so rizomi chì producenu di nutizie|nuvelle cresci. 'Ssa pianta hà una crescita rapida è pò furmà di vaste culonie in cundizione favurevule.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Cardamine flexuosa hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi Cardamine nuttallii è Cardamine drymeja. 'Ssi nomi sò stati imprudati in u passatu per designà pupulazione specifiche di Cardamine flexuosa, ma sò avale cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Cardamine flexuosa hè una pianta cumuna è largamente sparta, ciò chì li cunferisce un statutu di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà l'ecusistemi induve 'ssa pianta si trova, cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]