Carcharodus alceae

À prupositu di Wikipedia
Carcharodus alceae
Carcharodus alceae
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Lepidoptera
Famiglia Hesperiidae
Generu Carcharodus
Nome binuminale
Carcharodus alceae
Eugenius Johann Christoph Esper, 1780Carl Linnaeus, 1758

Carcharodus alceae hè una spezia di farfalla chì face parte di a famiglia di l'Hesperiidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Carcharodus alceae hè un farfalla appartinendu à a famiglia di l'Hesperiidae. Prisenta una largura di circa 25 à 30 millimetri è si caratterizeghja da ale di culore brunu scuru incù tacche arancine è bianche. L'ale anteriore sò appena pinzute à a so estremità, mentre ch'è l'ale pustiriore sò più attundulate.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Carcharodus alceae hè prisente in parechje rigione d'Europa, in particulare in Francia, in Spagna, in Italia, in Grecia è in Turchia. Omu pò ancu truvà la in certe parte di l'Africa suprana. Priferisce l'ambienti aperti tali e pratuline, e chjarine è l'arici di fureste.

Carcharodus alceae hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Carcharodus alceae hè un farfalla diurna chì bula per u più da maghju à sittembre. Si nutrisce di nettare di fiori, in particulare di e piante di a famiglia di l'Asteraceae, tale i cardi. E femine facenu i so ovi annantu à e casce di e piante ospite, di regula Rumex o Polygonum. I bruchi si sviloppanu in cibendu si casce di 'sse piante.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Carcharodus alceae hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre sinonimi tali Hesperia alceae è Spialia alceae. Appartene à a sottufamiglia di e Pyrginae, chì ragruppa di numerose farfalle di taglia media à chjuca.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Carcharodus alceae hè cunsiderata cum'è una spezia relativamente cumuna in certe rigione di a so area di ripartizione. Eppuru, pò esse minacciata da a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione è à l'agricultura intensiva. Misure di cunsirvazione, tale a prisirvazione di e pratuline è zone buscose, sò necessarie per assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Berquier C. & Andrei-Ruiz M.-C., Lista Rossa regiunale di e Farfalle diurne è Zygene di Corsica, Corti: Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2017

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Berquier & Andrei-Ruiz (2017).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]