Camponotus piceus

À prupositu di Wikipedia
Camponotus piceus
Camponotus piceus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordini Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Genaru Camponotus
Nomu binuminali
Camponotus piceus
Taxon author not found

Camponotus piceus hè una spezia di furmicula chì faci parti di a famiglia di i Formicidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Camponotus piceus hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di i Formicidae. 'Ssa spezia si distingui da a so taglia abbastanza maiori, misurendu trà 6 è 14 millimitri di longu. L'uvrieri di Camponotus piceus sò di regula di culori neru, incù una testa è un turaci lisci è lampanti. U so addomi hè cupartu d'una pilusità fina è densa.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Camponotus piceus hè prisenti in numarosi righjoni d'Auropa, in particulari in Francia, in Alimagna, in iSpagna, in Italia è à u Regnu Unitu. Omu a trova ancu in Asia, in America subrana è in Australia. 'Ssa spezia hà una prifarenza pà l'ambienti furistieri, ma pò ancu essa ussirvata in i giardini è i parchi urbani.

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Camponotus piceus hè una spezia suciali, chì campa in culonii cumposti da migliaii d'individui. Ogni culonia hè diretta da una maestra, chì hè rispunsevuli di a ripruduzioni, ed hè sustinuta da uvrieri chì s'accupani di a ricerca di nutrimentu, di a custruzzioni di nidi è di a prutizzioni di a culonia. I Camponotus piceus si cibani par u più di sustanzi inzuccarati, tali u milastru produttu da a tampa, è ancu d'insetti morti è di pisticciuli vegetali.

Camponotus piceus hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Camponotus piceus apparteni à u genaru Camponotus. Certi sinonimi apradati pà disignà 'ssa spezia sò Formica picea, Formica herculeana è Camponotus herculeanus. 'Ssi sinonimi sò stati apradati in u passatu prima chì a tassunumia ùn fussi chjarificata.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Camponotus piceus hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari i furesti, pò avè un impattu negativu annantu à i pupulazioni lucali. Hè dunqua impurtanti di prisirvà l'ecusistemi furistieri pà assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia è numarosi altri chì ni dipendini.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]