Camponotus fallax

À prupositu di Wikipedia
Camponotus fallax
Camponotus fallax
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Generu Camponotus
Nome binuminale
Camponotus fallax
William Nylander, 1856Taxon author not found

Camponotus fallax hè una spezia di furmicula chì face parte di a famiglia di e Formicidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Camponotus fallax hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di e Formicidae. L'individui di 'ssa spezia si distinguenu da a so taglia media, u so corpu robustu è a so culurazione varievule. L'uparaghje misuranu di regula trà 5 è 10 millimetri di lunghezza. U so corpu hè per u più neru, ma certe pupulazione ponu prisintà sfumature di brunu o di rossu. E mandibule sò putente è permettenu à 'sse furmicule di manipulà di grande quantità di cibu.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Camponotus fallax hè una spezia largamente sparta in differente rigione di u mondu. Omu a ritrova per u più in Europa, in Asia è in Africa. Hè ancu prisente in certe rigione d'America suprana è d'America suttana. 'Ssa spezia hè riesciutu à adattà si à sfarenti tipi d'ambienti, sia in mezu urbanu, furestieru o deserticu.

Camponotus fallax hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Camponotus fallax hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia di furmicula. Hè stata discritta per a prima volta da l'entomologiste tedescu Gustav Mayr in u 1862. Esistenu ancu sinonimi per 'ssa spezia, tali Formica fallax è Camponotus herculeanus var. fallax.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Camponotus fallax hè una spezia chì ùn face micca l'ogettu d'una preoccupazione magiore in termini di cunsirvazione. Hè cunsiderata cum'è una spezia cumuna è a so pupulazione sembra stabile. Eppuru, hè impurtante di nutà ch'è l'attività umane, tale a distruzzione di l'ambienti naturali, ponu avè un impattu negativu annantu à e pupulazione di 'ssa spezia, è ancu annantu à altre spezie di furmicule. Hè dunque essenziale di prisirvà l'ecusistemi in i quali Camponotus fallax evolueghja cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]