Camponotus aethiops

À prupositu di Wikipedia
Camponotus aethiops
Camponotus aethiops
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Generu Camponotus
Nome binuminale
Camponotus aethiops
Taxon author not found

Camponotus aethiops hè una spezia di furmicula chì face parte di a famiglia di e Formicidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Camponotus aethiops hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di e Formicidae. L'individui di 'ssa spezia si distinguenu da a so taglia media, u so corpu neru è u so addome russicciu. L'uparaghje misuranu di regula trà 6 è 8 millimetri di lunghezza, mentre ch'è e maestre ponu aghjunghje sinu à 15 millimetri. I masci, inquantu à elli, sò appena più chjuchi ch'è e maestre.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Camponotus aethiops hè una spezia largamente sparta in Africa subsahariana. Omu a ritrova in particulare in paesi tali u Kenya, l'Uganda, a Tanzania, u Zimbabwe è l'Africa suttana. 'Ssa spezia hè adattata à sfarenti tipi d'ambienti, andendu fureste trupicale à e savane aride.

Camponotus aethiops hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Camponotus aethiops hè u nome scentificu attualmente accittatu per 'ssa spezia di furmicula. Eppuru, esiste ancu sinonimi chì sò stati usati in u passatu per designà 'ssa spezia. Frà 'ssi sinonimi, omu pò cità Formica aethiops, Camponotus aethiops var. niger è Camponotus aethiops var. rufipes.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

A cunsirvazione di Camponotus aethiops ùn hè micca cunsiderata cum'è una preoccupazione magiore. 'Ssa spezia hè relativamente cumuna in a so area di ripartizione è ùn hè micca sottumessa à minacce significative. Eppuru, cunvene di nutà ch'è l'attività umane, tale a disfuristazione è a distruzzione di l'ambienti naturali, ponu avè un impattu negativu annantu à e pupulazione di 'ssa spezia, è ancu annantu à altre spezie di furmicule. Hè dunque impurtante di piglià misure di cunsirvazione per prisirvà l'ecusistemi in i quali Camponotus aethiops evolueghja.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]