Vai al contenuto

Calamagrostis varia

À prupositu di Wikipedia
Calamagrostis varia
Calamagrostis varia
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Calamagrostis
Nomu binuminali
Calamagrostis varia
Nicolaus Thomas Host, 1809

Calamagrostis varia hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Calamagrostis varia hè una spezia di pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 30 è 100 cm d'altura è pussedi fogli liniari è piani, misurendu trà 5 è 15 mm di larghezza. L'infiuriscenzi sò spighi da 5 à 15 cm di lunghezza, incù i fiora ermafruditi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Calamagrostis varia hè una spezia urighjinaria d'Auropa, d'Asia è d'Africa subrana. Hè prisenti in i pratulini, i landi, i paduli è i bordi di corsi d'acqua.

Calamagrostis varia hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa spezia hè una pianta vivaci, ciò chì significheghja ch'edda pò viva parechji anni. Si ripruduci par u più in via vegetativa, grazia à i so rizomi suttarranii. A fiuritura hà locu d'istatina, è i graneddi sò spargugliati da u ventu.

Calamagrostis varia hè stata discritta par a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Calamagrostis neglecta, Calamagrostis stricta var. neglecta, Calamagrostis stricta subsp. neglecta.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Calamagrostis varia ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Eppuri, pò essa affittata da a distruzzioni di u so ambienti naturali par causa di l'urbanisazioni è di l'agricultura intinsiva. Misuri di cunsirvazioni devini essa missi in piazza pà prisirvà 'ssa spezia è u so ambienti.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]