Vai al contenuto

Calamagrostis epigejos

À prupositu di Wikipedia
Calamagrostis epigejos
Calamagrostis epigejos
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Calamagrostis
Nomu binuminali
Calamagrostis epigejos
Albrecht Wilhelm Roth, 1788, 1966

Calamagrostis epigejos hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Calamagrostis epigejos hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Pò aghjunghja un'altezza di 1,5 metru è pussedi fogli stretti è lungarini, misurendu sinu à 30 cm di lunghezza. I piccioli sò dritti è portani spighi di fiora brunicci, chì appariscini da ghjugnu à aostu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Calamagrostis epigejos hè una spezia largamenti sparta in Auropa, in Asia è in America subrana. Cresci in i furesti, i pratulini, i landi è i zoni umiti, è ancu annantu à i bordi di i stradona è i stretti.

Calamagrostis epigejos hè prisenti in Corsica.[1]

Calamagrostis epigejos hè una pianta vivaci, capaci à furmà di vasti culonii grazia à u so sistemu di rizomi suttarranii. Si ripraduci par u più in via vegetativa, ma pò ancu pruducia i graneddi. A fiuritura hà locu da ghjugnu à aostu, è i spighi di fiora sò inamacati da u ventu. I graneddi sò dopu spargugliati da u ventu o l'animali.

Calamagrostis epigejos hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Calamagrostis canescens, Calamagrostis epigejos var. canescens, Calamagrostis epigejos var. pubescens, Calamagrostis epigejos var. villosa, Calamagrostis pubescens, Calamagrostis villosa.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Calamagrostis epigejos hè una spezia cumuna è largamenti sparta, è ùn hè micca cunsidarata com'è minacciata. Eppuri, pò essa affittata da a distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari in i zoni urbani è agriculi. Misuri di cunsirvazioni tali a prutizzioni di i zoni umiti è a risturazioni di l'ambienti naturali poni cuntribuiscia à assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]