Bruno Petković
'Ssu artìculu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.
L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.
Bruno Petković (Metković, 16 di settembre di 1992) hè un ghjucadore di pallò croatu di Dinamo Zagabria e Croazia. Moderna prima punta chì combina u fisicu imponente dinò una bona tecnica individuale è una bona velocità. Micca particulari prolificu davanti à u scopu, travaglia bruttu per coglie a squadra è arricà i so cumpagni à a reta.
Dinamo Zagabria
[mudificà | edità a fonte]U 6 di aostu dopu, hà vultatu dopu parechji anni in a so patria, prestendu cun una obbligazione di redenzione à Dinamo Zagabria. Cù Dinamo, Petković s'imponi subitu cum'è pruprietariu di l'equipa. In ghjennaghju di u 2019, u ghjucatore hè rimintu da a sucità croata, firmendu un novu cuntrattu finu à u 2023 di ghjugnu.
L'11 di marzu di u 2019, dopu à una seria di boni partiti fatti sia in u campionatu croate sia in e fasi eliminatorii di a Lega Europea, induve hà puntuatu è ricevutu u titulu di l'omu di a partita in partiti cù Viktoria Plzeň è Benfica, hà ricevutu a so prima citazione. à u massimu naziunale di a Croazia invece di Marko Pjaca. Hà fattu u so debut naziunale u 21 Marzu 2019 in un match di qualificazione Euro 2020 contr'à l'Azerbaidjan.