Bromus madritensis

À prupositu di Wikipedia
Bromus madritensis
Bromus madritensis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus madritensis
Carl Linnaeus, 1755

Bromus madritensis hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus madritensis hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 20 è 80 cm d'altezza è pussedi casci liniari da 5 à 20 cm di lunghezza. I spighetti, chì sò l'infiuriscenzi di a pianta, sò disposti in gaspi leni è misurani trà 1,5 è 3 cm di lunghezza. I fiora sò ermafruditi è ani un culori andendu da u verdi à u viulettu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus madritensis hè urighjinaria di u bacinu mediterraniu, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Africa suttana. Cresci in i zoni aridi è mezi aridi, i pratulini, i campi cultivati è i bordi di stradonu.

Bromus madritensis hè prisenti in Corsica ed hè mori cumuna.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Bromus madritensis hè una pianta annuali, ciò chì significheghja ch'edda cumpletta u so ciculu di vita in un annu solu. Si ripraduci par u più da i so graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura hà locu di branu è d'istati, è i graneddi maturani prestu. 'Ssa spezia prisenta una grandi capacità di crescita è di multiplicazioni, ciò chì li parmetti di culunizà prestu nuveddi tarritorii.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Bromus madritensis hè stata discritta pà a prima volta in 1753 da Carl von Linné in a so opara Species Plantarum. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Bromus rubens, Bromus sterilis var. madritensis, Ceratochloa madritensis è Festuca madritensis.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus madritensis ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Hè ancu cunsidarata com'è una gattiva arba in certi righjoni di u mondu par via di a so capacità à diffonda si prestu è à fà cuncurrenza à altri pianti. Eppuri, com'è par tutti i spezii, hè impurtanti di surviglià u so impattu annantu à l'ecusistemi induva edda hè prisenti.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]