Bromus hordeaceus

À prupositu di Wikipedia
Bromus hordeaceus
Bromus hordeaceus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus hordeaceus
Carl Linnaeus, 1753

Bromus hordeaceus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus hordeaceus hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura di regula trà 30 è 100 cm d'altezza è pussedi casci piani è stretti, è ancu i spighi di fiora à forma di piramida. I fiora sò di regula di culori verdi o viulettu è appariscini da maghju à lugliu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus hordeaceus hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda. Cresci in una grandi varietà d'ambienti, cumpresu i pratulini, i campi, i bordi di stradonu è i tarreni senza culturi.

Bromus hordeaceus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè una pianta annuali, ciò chì significheghja ch'edda cumpletta u so ciculu di vita in una sola staghjoni. Si ripraduci par u più da i so graneddi, chì poni firmà durmenti in a terra mentri parechji anni prima di ghjirminà. Bromus hordeaceus hè una pianta chì hè capaci à culunizà prestu i terri nudi è i zoni disturbati. Hè ancu adatta à cundizioni di sicchina è pò sopravviva in ambienti aridi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Bromus hordeaceus hè stata discritta par a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i noma scentifichi Bromus mollis è Ceratochloa hordeacea. Faci parti genaru Bromus, chì capisci|cumprendi à l'incirca 160 spezii di pianti arbacei.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus hordeaceus hè cunsidarata com'è una spezia invadenti in numarosi righjoni di u mondu, induva eddu pò fà cuncurrenza à i spezii indigeni è disturbà l'ecusistemi lucali. Eppuri, hè ancu apradata com'è pianta da alimentu pà u bistiamu in certi righjoni. Par causa di a so larga ripartizioni è di a so capacità à adattà si à diffarenti ambienti, Bromus hordeaceus ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia in priculu.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]