Vai al contenuto

Bromus fasciculatus

À prupositu di Wikipedia
Bromus fasciculatus
Bromus fasciculatus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus fasciculatus
Jean Louis Marie Poiret, 1789

Bromus erectus hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Bromus fasciculatus hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Poaceae. 'Ssa graminacea vivaci si distingui da i so toppi densi è i so spighetti carattaristichi. I piccioli poni aghjunghja trà 30 è 80 centimi d'altura, incù casci liniari è un lembu appena pilosu annantu à a faccia supiriori. I spighetti, chì sò l'infiuriscenzi à forma di gaspi, prisentani un culori verdi pallida à maturità è sò cumposti da fiora disposti di manera strinta longu à l'assiu. A fiuritura hà locu di regula di branu, uffrendu un spittaculu di biddezza naturali.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Bromus fasciculatus hè una spezia sparta in diversi righjoni di u globu. Omu u ritrova par u più in Auropa, in Asia cintrali, è ancu in certi parti d'Africa subrana. Prifirisci di regula i pratulini, i pasciali, l'arici di furesti è i tarreni abbandunati ind'eddu pò prulificà grazia à u so adattamentu à i terri varii. A so ripartizioni giugrafica difatti una spezia d'intaressu par i butanisti è l'eculugisti chì studieghjani a so dinamica di pupulazioni è u so impattu annantu à l'ecusistemi lucali.

Bromus erectus hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa pianta hè una spezia vivaci, ciò chì significheghja ch'edda pò viva parechji anni. Si ripraduci par u più da graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura hà locu di branu è d'istati, è i graneddi maturani à u vaghjimu. Bromus erectus hè una pianta risistenti, capaci à adattà si à diffarenti tipi di terri è di cundizioni climatichi.

Annantu à u pianu tassunomicu, Bromus fasciculatus apparteni à u genaru Bromus, chì ragruppa numarosi spezii di graminacei. U so nomu spicificu, fasciculatus, pruveni da u latinu fasciculus, chì significheghja picculu fasciu, fendu rifirimentu à a dispusizioni aggruppata di i so spighetti.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Bench'è Bromus fasciculatus ùn sii micca attualmenti classificatu com'è una spezia in priculu, hè escinziali di surviglià attentamenti u so statutu in a natura par causa di i cambiamenti ambiintali in corsu. A perdita d'ambienti divuta à l'urbanisazioni, à l'agricultura intinsiva è di a srigulatezza climatica pò affittà i so pupulazioni lucali.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]

[[Categoria:]]