Bromus diandrus

À prupositu di Wikipedia
Bromus diandrus
Bromus diandrus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus diandrus
Albrecht Wilhelm Roth, 1787

Bromus diandrus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus diandrus hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 30 è 100 cm d'altezza è pussedi fogli liniari da 10 à 30 cm di lunghezza. I spighetti, chì sò l'infiuriscenzi di a pianta, sò disposti in gaspi leni è misurani trà 2 è 4 cm di lunghezza. I fiora sò ermafruditi è ani un culori andendu da u verdi à u viulettu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus diandrus hè urighjinaria d'Auropa è d'Africa subrana, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda. Cresci in i pratulini, i campi cultivati, i bordi di stradonu è i tarreni senza culturi.

Bromus diandrus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Bromus diandrus hè una pianta annuali, ciò chì significheghja ch'edda cumpletta u so ciculu di vita in un annu solu. Fiurisci di regula di branu è d'istatina, pruducendu picculi graneddi chì sò spargugliati da u ventu. 'Ssa spezia hè adattata à cundizioni ambiintali difficiuli, tali a sicchina è i terri povari in nutrimenti. Hè capaci à culunizà prestu i zoni disturbati è di diffonda si prestu.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Bromus diandrus hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. 'Ssa spezia apparteni à u genaru Bromus, chì ragruppa circa 160 spezii di pianti arbacei.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus diandrus ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata, ma pò essa cunsidarata com'è una pianta invasiva in certi righjoni di u mondu induva edda hè stata intradutta. Pò fà concurrenza à i spezii indigeni è mudificà l'ecusistemi. Misuri di gistioni sò dunqua nicissarii pà limità a so prupagazioni.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]