Briza minor

À prupositu di Wikipedia
Briza minor
Briza minor
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Briza
Nomu binuminali
Briza minor
Carl Linnaeus, 1753Carl Linnaeus, 1753

Briza minor hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Briza minor hè una pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 10 è 50 cm d'altezza è pussedi i piccioli smilzi è dritti. I casci sò liniari è misurani trà 2 è 10 cm di lunghezza. L'infiuriscenzi sò i spighetti à forma di cori, misurendu trà 1 è 2 cm di lunghezza, è sò purtati da piccioli smilzi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Briza minor hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia uccidentali. Hè prisenti in a maiò parti di i paesi auropei, è ancu in Asia cintrali è in Africa subrana. Cresci in i pratulini, i campi, i bordi di stradonu è i tarreni senza culturi.

Briza minor hè prisenti in Corsica ed hè cumuna.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Briza minor hè stata discritta par a prima volta da Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Briza media, Briza minor var. media, Briza minor var. purpurascens, Briza minor var. violacea, Briza minor var. vulgaris.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Briza minor ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Hè largamenti sparta è cumuna in a so aria di ripartizioni. Eppuri, com'è numarosi pianti salvatichi, hè minacciata da a distruzzioni di u so ambienti naturali divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Hè dunqua impurtanti di pruteghja i zoni induva edda cresci è di prumova a so cunsirvazioni.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).