Bellium bellidioides

À prupositu di Wikipedia
Bellium bellidioides
Bellium bellidioides
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Asterales
Famiglia Asteraceae
Genaru Bellium
Nomu binuminali
Bellium bellidioides
Giuseppe Giacinto Moris, 1827

Bellium bellidioides hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di l'Asteraceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Bellium bellidioides hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Si caratterizeghja da i piccioli fini è ramificati pudendu aghjunghja un'altezza da 10 à 30 centimi. I so casci sò chjuchi, liniari è disposti di manera upposta longu à u picciolu. I fiora di Bellium bellidioides sò di culori biancu è ragruppati in capulini. Ogni capulinu hè cumpostu da fiora tubulari in u centru è di fiora ligulati in periferia.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Bellium bellidioides hè urighjinaria di i righjoni mediterranii, in particulari sudu di l'Auropa è di l'Africa subrana. A parsona pò ancu truvà la in certi righjoni d'Asia uccidentali. 'Ssa pianta prifirisci i terri beddi assiccati è assuliati, tali i pratulini, i prata è i penditi rucciosi.

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Bellium bellidioides hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à i so stuloni suttarranii. Pò ancu prupagà si da graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura di Bellium bellidioides hà locu di branu è d'istati, attirendu cusì numarosi insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli.

Bellium bellidioides hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Bellium bellidioides hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Bellium minutum, Bellium minutiflorum è Bellium bellidioides var. minutum. 'Ssa pianta apparteni à a famiglia di l' Asteraceae, chì cumprendi numarosi spezii di pianti à fiora.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bellium bellidioides ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Hè rilativamenti sparta in a so aria di ripartizioni naturali è ùn hè micca sottumissa à una prissioni significativa divuta à l'attività umana. Eppuri, certi pupulazioni poni essa affittati da a distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari par causa di l'urbanisazioni criscenti. Hè dunqua impurtanti di surviglià u statu di cunsirvazioni di 'ssa pianta è di piglià misuri di prutizzioni cusì nicissaria.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]