Vai al contenuto

Avena strigosa

À prupositu di Wikipedia
Avena strigosa
Avena strigosa
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Avena
Nomu binuminali
Avena strigosa
Taxon author not foundTaxon author not found

Avena strigosa hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Avena strigosa hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Pò aghjunghja un'altezza da 30 à 100 cm è pussedi casci liniari da 10 à 30 cm di longu. L'infiuriscenzi sò i spighi leni da 10 à 20 cm di longu, purtendu i fiora ermafruditi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Avena strigosa hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia uccidentali, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda. Cresci in i pratulini, i campi cultivati, i bordi di stradonu è i tarreni senza abbandunati.

Avena strigosa hè prisenti in Corsica.[1]

Avena strigosa hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi Avena fatua subsp. strigosa è Avena sativa subsp. strigosa.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Bench'è Avena strigosa ùn fussi micca cunsidarata com'è una spezia minacciata, pò divintà invadenti in certi righjoni è caghjunà prublemi eculogichi è ecunomichi. Hè à spessu cunsidarata com'è una gattiva arba in i culturi di biada è pò riducia i rindimenti. Misuri di cuntrollu, tali l'usu d'arbicidii è a rutazioni di i culturi, sò à spessu nicissarii par limità a so prupagazioni.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]