Vai al contenuto

Apterichtus caecus

À prupositu di Wikipedia
Apterichtus caecus
Apterichtus caecus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Actinopteri
Imbrancamentu Acanthopterygii
Classa Percomorphaceae
Ordini Anguilliformes
Famiglia Ophichthidae
Genaru Apterichtus
Nomu binuminali
Apterichtus caecus
Carl Linnaeus, 1758

Apterichtus caecus hè una spezia di pesciu chì faci parti di a famiglia di i Ophichthidae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Apterichtus caecus misura di regula trà 20 è 30 centimi di lunghezza è pussedi un corpu lungarinu è cilindricu. U so culori varieghja da u brunu à u grisgiu, incù calchì volta tacchi più chjari.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Si trova Apterichtus caecus in u Mari Tarraniu, in l'acqui trupicali è subtrupicali di l'uceanu Indianu è di u punenti di l'uceanu Pacificu. Campa par u più in i scogli curaddini è i zoni rucciosi, ind'eddu si piatta in i carabona è i sbaccaturi.

Apterichtus caecus hè prisenti in Corsica.[1]

Apterichtus caecus hè un pridatori nutturnu chì si ciba par u più di picculi pesci è di crustacei. Pussedi una canteghja protrattili chì li parmetti d'inghjotta i so predi sani sani. Apterichtus caecus hè dinò capaci à piattà si efficaciamenti in u so ambienti grazia à u so culori è à a so forma.

Apterichtus caecus hè calchì volta disignatu sottu à i sinonimi siguenti : Ophichthus caecus, Apterichtus caecus caecus. Apparteni à l'ordini di l'Anguiddiformi è à a famiglia di l'Ophichthidae.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Bench'è Apterichtus caecus ùn sii micca dirittamenti minacciatu, hè vulnerevuli à i pirturbazioni di u so ambienti, tali a polluzioni è a distruzzioni di i scogli curaddini. Hè dunqua impurtanti di pruteghja 'ssi ecusistemi par assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia di pesciu sarpi.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  1. gbif.org Apterichtus caecus (Linnaeus, 1758).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]