Apera spica-venti

À prupositu di Wikipedia
Apera spica-venti
Apera spica-venti
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Apera
Nomu binuminali
Apera spica-venti
Taxon author not found

Apera spica-venti hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Apera spica-venti hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Pò aghjunghja un'altezza da 30 à 100 cm è pussedi casci liniari da 10 à 30 cm di longu. I spighi sò stretti è lungarini, misurendu da 5 à 20 cm di longu, è portani i fiora ermafruditi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Apera spica-venti hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda. Cresci in i campi, i pratulini, i bordi di stradonu è i tarreni senza culturi.

Apera spica-venti era prisenti in Corsica. Hè stata ussirvata in 1953 in u circondu di Bonifaziu, ma ùn hè micca stata rivista dipoi tandu.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Apera spica-venti hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in 1753 sottu u nomu di Bromus spica-venti. Hà dopu statu riclassata in u genaru Apera in 1819 da u butanistu alimanu Johann Heinrich Friedrich Link. I sinonimi di a spezia capiscini|cumprendini Bromus sterilis, Aegilops sterilis è Anisantha sterilis.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Apera spica-venti hè cunsidarata com'è una gattiva arba in numarosi righjoni di u mondu par causa di a so capacità à diffonda si prestu è fà concurrenza à i culturi. Eppuri, pò ancu essa apradata com'è pianta da alimentu par u bistiamu. Par causa di a so larga ripartizioni è di a so capacità à adattà si à diffarenti ambienti, a spezia ùn hè micca cunsidarata com'è minacciata.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).