Anacyclus clavatus

À prupositu di Wikipedia
Anacyclus clavatus
Anacyclus clavatus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Asterales
Famiglia Asteraceae
Generu Anacyclus
Nome binuminale
Anacyclus clavatus
(Desf.) Pers., 1807d

Anacyclus clavatus hè una pianta chì face parte di a famiglia di l'Asteraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Anacyclus clavatus hè una pianta erbacea appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Si caratterizeghja da a so piccula taglia, aghjunghjendu di regula trà 10 è 30 centimi d'altura. E so foglie sò alterne, frastagliate in lobi prufondi è di forma ovale. I fiori di l'Anacyclus clavatus sò di culore biancu, incù un centru giallu, è sò ragruppate in capulini. Ogni capitulu misura circa 2 centimi di diamitru è hè circundatu da brattee verde.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

L'Anacyclus clavatus hè originariu di a rigione mediterrania, induve ellu cresce per u più in e zone custiere è e pratuline asciutte. Omu u trova ancu in certe rigione d'Africa suprana è d'Asia occidentale. 'Ssa pianta hè stata introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in America suprana è in Australia, induv'ellu si hè naturalizatu in certi ambienti.

Anacyclus clavatus hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

L'Anacyclus clavatus appartene à u generu Anacyclus, chì ragruppa parechje spezie di piante erbacee. Frà i sinonimi di 'ssa spezia, omu pò cità Anacyclus clavatus var. clavatus, Anacyclus clavatus var. depressus è Anacyclus clavatus var. maroccanus.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

L'Anacyclus clavatus ùn hè micca cunsideratu cum'è una spezia minacciata. Hè relativamente cumunu in a so area di ripartizione naturale è a so pupulazione sembra stabile. Eppuru, certe pupulazione lucale ponu esse affittate da a distruzzione di u so ambiente per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di surviglià u statu di cunsirvazione di 'ssa pianta è di piglià misure di prutezzione cusì necessaria.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]