Amaranthus deflexus

À prupositu di Wikipedia
Amaranthus deflexus
Amaranthus deflexus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Caryophyllales
Famiglia Amaranthaceae
Genaru Amaranthus
Nomu binuminali
Amaranthus deflexus
Carl Linnaeus, 1771

Amaranthus deflexus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Amaranthaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Amaranthus deflexus hè una pianta annuali appartinendu à a famiglia di l'Amaranthaceae. Si distingui da u so picciolu rittu, pudendu aghjunghja un'altezza da 30 à 100 centimi. I casci sò alterni, uvali à lanceulati, è misurani di regula da 2 à 6 centimi di longu. Sò di culori verdi, calchì volta tinti di rossu. I fiora sò chjuchi è ragruppati in spighi terminali, di culori verdi o russicciu. I frutti sò capsuli cuntinendu numarosi graneddi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Amaranthus deflexus hè urighjinariu d'America subrana, ma si hè sparta in numarosi righjoni di u mondu par via di u so adattamentu à diffarenti climi. Omu a trova in particulari in America suttana, in Auropa, in Africa, in Asia è in Australia. Cresci par u più in i zoni disturbati, tali i bordi di stradona, i tarreni abbandunati è i culturi abbandunati. 'Ssa pianta hè cunsidarata com'è una gattiva arba invadenti in numarosi paesi.

Amaranthus deflexus hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Amaranthus deflexus hè stata discrittu par a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in 1753 in a so opara Species Plantarum. Esistini uni pochi di sinonimi pà 'ssa spezia, in particulari Amaranthus gracilis, Amaranthus patulus è Amaranthus viridis var. deflexus.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Par via di a so capacità à prupagà si prestu è à culunizà di nuveddi ambienti, Amaranthus deflexus hè cunsidarata com'è una spezia invadenti in numarosi righjoni. Pò fà cuncurrenza à i spezii indigeni è disturbà l'ecusistemi naturali. Par via di cunsiquenza, misuri di cuntrollu sò à spessu missi in campu pà limità a so prupagazioni. Hè ricumandatu di privena l'intruduzioni di 'ssa pianta in nuveddi ambienti è di cuntrullà la in i zoni induva edda hè ghjà prisenti.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]