Vai al contenuto

Alopecurus bulbosus

À prupositu di Wikipedia
Alopecurus bulbosus
Alopecurus bulbosus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Alopecurus
Nomu binuminali
Alopecurus bulbosus
Antoine Gouan, 1762

Alopecurus bulbosus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Alopecurus bulbosus hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 10 è 50 cm d'altezza è pussedi piccioli addrizzati è casci liniari. I spighetti sò aggruppati in pannochji densi è sferichi, di culori verdi à giaddu pallidu. I fiora sò ermafruditi è fiuriscini da maghju à lugliu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Alopecurus bulbosus hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia timparata. Hè prisenti in a maiò parti di i paesi auropei, è ancu in Asia cintrali è in Siberia. Cresci in i pratulini, i campi, i bordi di stradonu è i tarreni abbandunati.

Alopecurus bulbosus hè prisenti in Corsica.[1]

Alopecurus bulbosus hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè stata classificata in u genaru Alopecurus, chì cumprendi circa 50 spezii di pianti arbacei. I sinonimi di Alopecurus bulbosus sò Alopecurus agrestis è Alopecurus bulbosus var. agrestis.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Alopecurus bulbosus ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Hè à spessu cunsidarata com'è una gattiva arba in i culturi, ma pò essa utuli par a stabilisazioni di i terri è a prutizzioni contru à l'erusioni. Hè ancu apradata com'è pianta furagera pà u bistiamu. Eppuri, a distruzzioni di l'ambienti naturali è l'usu eccessivu di pisticidii poni minaccià a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]