Vai al contenuto

Alopecurus aequalis

À prupositu di Wikipedia
Alopecurus aequalis
Alopecurus aequalis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Alopecurus
Nomu binuminali
Alopecurus aequalis
Carl Linnaeus, 1753

Alopecurus aequalis hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Alopecurus aequalis hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 20 è 80 cm d'altura è pussedi piccioli dritti è fogli liniari. I spighetti sò aggruppati in pannochji densi è misurani trà 3 è 6 mm di lunghezza. I fiora sò ermafruditi è fiuriscini da maghju à aostu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Alopecurus aequalis hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia timparata. Hè prisenti in a maiò parti di i paesi auropei, è ancu in Asia cintrali è in Siberia. Hè ancu stata intradutta in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda.

Alopecurus aequalis hè prisenti in Corsica.[1]

Alopecurus aequalis hè stata discritta par a prima volta in 1753 da Carl von Linné in a so opara Species Plantarum. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Alopecurus agrestis var. aequalis, Alopecurus agrestis subsp. aequalis, Alopecurus agrestis var. intermedius, Alopecurus agrestis var. pumilus, Alopecurus agrestis var. tenuis, Alopecurus intermedius, Alopecurus pumilus, Alopecurus tenuis.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Alopecurus aequalis hè una spezia cumuna è largamenti sparta. Ùn hè micca cunsidarata com'è minacciata à a scala mundiali. Eppuri, pò essa cunsidarata com'è una gattiva arba in i culturi di biada è di furraghju. Pò ancu essa apradata com'è pianta furagera par u bistiamu.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]