Alauda arvensis

À prupositu di Wikipedia
Alauda arvensis
Alauda arvensis
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Aves
Ordine Passeriformes
Famiglia Alaudidae
Generu Alauda
Nome binuminale
Alauda arvensis
Carl Linnaeus, 1758

Alauda arvensis hè una spezia di acellu chì face parte di a famiglia di l'Alaudidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Alauda arvensis hè un acellu di a famiglia di l'Alaudidae. Misura à l'incirca 18 centimi di lunghezza è pussede un piumaghju brunu chjaru pichjulatu di neru. U so bizzicu hè cortu è pinzutu, adattu à u so rigimu alimintare cumpostu per u più d'insetti è di granelli. L'ale di Alauda arvensis sò longhi è pinzuti, li permittendu di rializà magnifichi bulate.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Alauda arvensis hè prisente in parte assai di l'Eurasia, da u nordu di l'Africa insin'à a Siberia. Omu a trova dinù in certe rigione d'America suprana. Stu acellu hè per u più sedentariu, ma certe pupulazione effittueghjanu migrazione staghjunesche annantu à longhe distanze.

Alauda arvensis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Alauda arvensis hè un acellu diurnu chì si nutrisce per u più in pianu. Scava picculi tufoni per truvà ci insetti è i granelli. U so cantu meludiosu hè caratteristicu è pò esse intesu mentre e buli nuzziali. I masci rializeghjanu dinù buli ascendenti cantendu per marcà u so territoriu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Alauda arvensis appartene à a famiglia di l'Alaudidae. U so nome scentificu hè Alauda arvensis. Esistenu uni pochi di sinonimi per designà 'ssa spezia, tali Alauda arvensis arvensis o Alauda arvensis arvensis Linnaeus.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Alauda arvensis hè una spezia abbastanza sparta è a so pupulazione hè cunsiderata cum'è stabile. Eppuru, certe pupulazione lucale ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare e pratuline è i campi cultivati. A polluzione di l'ambiente è l'usu eccessivu di pesticidii ponu dinù avè un impattu negativu annantu à 'ssa spezia. Hè dunque impurtante di mette in piazza misure di cunsirvazione per prisirvà e pupulazione d'Alauda arvensis è u so ambiente.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
  • J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Thibault & Bonaccorsi (1999), Thibault (2006).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]