Agrostis capillaris

À prupositu di Wikipedia
Agrostis capillaris
Agrostis capillaris
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Poaceae
Generu Agrostis
Nome binuminale
Agrostis capillaris
Carl Linnaeus, 1753

Agrostis capillaris hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Poaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Agrostis capillaris hè una spezia di pianta erbacea annuale o vivace appartinendu à a famiglia di e Poaceae. Misura di regula da 10 à 50 cm d'altezza è pussede i piccioli smilzi è dritti. E casce sò strette è lungarine, misurendu da 1 à 3 mm di larghezza. L'infiuriscenze sò spighi di fiori minusculi, misurendu da 2 à 10 cm di lunghezza.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Agrostis capillaris hè una spezia cusmopolita, prisente in e rigione timperate è frete di u mondu sanu. Hè particularmente cumuna in Europa, in Asia è in America suprana. Cresce in una grande varietà d'ambienti, tali e pratuline, i prati, i bordi di stradone, i terreni abbandunati è e zone umite.

Agrostis capillaris hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Agrostis capillaris hè stata discritta per a prima volta da u botanistu svedese Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Agrostis alba, Agrostis castellana, Agrostis ciliata, Agrostis filiformis, Agrostis gracilis, Agrostis neglecta, Agrostis setacea, Agrostis tenuis, Agrostis vulgaris var. tenuis.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Agrostis capillaris hè una spezia cumuna è largamente sparta, chì ùn hè micca cunsiderata cum'è minacciata. Eppuru, pò esse cunsiderata cum'è una gattiva erba in certe culture, in particulare in i prati è i terreni di golfu. Pò ancu esse usata cum'è pianta da alimentu per u bestiame.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]