Acrocephalus scirpaceus

À prupositu di Wikipedia
Acrocephalus scirpaceus
Acrocephalus scirpaceus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Aves
Ordine Passeriformes
Famiglia Acrocephalidae
Generu Acrocephalus
Nome binuminale
Acrocephalus scirpaceus
Johann Hermann, 1804

Acrocephalus scirpaceus hè una spezia d'acellu chì face parte di a famiglia di l'Acrocephalidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus scirpaceus hè una spezia d'acellu appartinendu à a famiglia di l'Acrocephalidae. Stu acellu misura à l'incirca 12 centimi di lunghezza è pesa trà 10 è 15 grammi. Prisenta un piumaghju brunu rossu annatu à u ventre è l'ale, mentre ch'è u so corpu hè più chjaru, di culore biancastru. U so bizzicu hè fine è pinzutu, adattu à u so rigimu alimintare per u più cumpostu da insetti.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus scirpaceus hè una spezia migratrice chì si riproduce in Europa è in Asia cintrale. Mentre a staghjone di riproduzione, omu pò truvà lu in e zone umite tale i paduli, i stagni è e vadine à ghjettu lentu. Dopu à a riproduzione, migra ver'di l'Africa subsahariana per passà l'inguernu. Hè dinù pussibile d'ossirvà lu in modu occasiunale in America suprana.

Acrocephalus scirpaceus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus scirpaceus hè un acellu cantadore reputatu per u so cantu meludiosu. I masci cantanu per difende u so territoriu è attirà e femine mentre a staghjone di riproduzione. Custruiscenu nidi à forma di cuppa in e cannicce o i machjoni vicinu à l'acqua. A femina dipone di regula trà 3 è 6 ovi ch'ella cova mentre circa duie simane. I dui parenti participeghjanu à l'alimentazione di i piugoni sin'à ch'elli sianu pronti à chittà u nidu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus scirpaceus appartene à u generu Acrocephalus. Certi sinonimi imprudati per designà 'ssa spezia sò Acrocephalus palustris è Acrocephalus dumetorum. Eppuru, 'ssi nomi sò oramai cunsiderati cum'è obsoleti è ùn sò più imprudati in a classifica scentifica attuale.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus scirpaceus hè una spezia relativamente sparta è a so pupulazione hè cunsiderata cum'è stabile. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare e zone umite, custituisce una minaccia per 'ssa spezia. A polluzione di l'acqua è l'intensificazione di l'agricultura ponu dinù avè un impattu negativu annantu à a so sopravvivenza. E misure di cunsirvazione, tale a prutezzione di e zone umite è a sensibilisazione di u publicu à l'impurtanza di prisirvà 'ssi ambienti, sò essenziale per assicurà a sopravvivenza à longu andà di Acrocephalus scirpaceus.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
  • J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Thibault & Bonaccorsi (1999), Thibault (2006).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]