Acrocephalus schoenobaenus

À prupositu di Wikipedia
Acrocephalus schoenobaenus
Acrocephalus schoenobaenus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Aves
Ordine Passeriformes
Famiglia Acrocephalidae
Generu Acrocephalus
Nome binuminale
Acrocephalus schoenobaenus
Carl Linnaeus, 1758

Acrocephalus schoenobaenus hè una spezia di acellu chì face parte di a famiglia di l'Acrocephalidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus schoenobaenus hè una spezia d'acellu appartinendu à a famiglia di e/di i Acrocephalidae. Stu acellu misura à l'incirca 12 centimi di lunghezza è pesa trà 10 è 15 grammi. Prisenta un piumaghju brunu virdiiiu annantu à u ventre è l'ale, mentre ch'è u so corpu hè di culore biancastru. U so bizzicu hè fine è pinzutu, adattu à u so rigimu alimintare per u più cumpostu da insetti.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus schoenobaenus hè una spezia migratrice chì si riproduce in Europa è in Asia Suprana. Mentre a staghjone di riproduzione, omu pò truvà lu in e zone umite tale i paduli, i stagni è e vadine à traversu 'sse rigione. D'inguernu, migra ver'di l'Africa subsahariana, induv'ellu passa a staghjone freta in e zone umite è l'ambienti simili.

Acrocephalus schoenobaenus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Stu acellu hè cunnisciutu per u so cantu meludiosu è cumplessu, chì hè imprudatu per a cumunicazione è a difesa di u territoriu mentre a staghjone di riproduzione. Custruisce u so nidu in e canne o i machjoni vicinu à l'acqua, usendu materiali vegetali tali i sticcatelli è casce. A femina dipone di regula trà 3 è 5 ovi, ch'ella incuba mentre circa duie simane. I dui parenti participeghjanu à l'alimentazione di i ghjovani piugoni sin'à ch'elli sianu pronti à chittà u nidu.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus schoenobaenus appartene à u generu Acrocephalus. Certi sinonimi imprudati per designà 'ssa spezia sò Acrocephalus palustris è Acrocephalus agricola.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus schoenobaenus hè cunsideratu cum'è una spezia di preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Benchì a so pupulazione sia in calata in certe rigione per causa di a perdita d'ambiente è di a digradazione di e zone umite, ferma spartu è relativamente cumunu in a so area di ripartizione. E misure di cunsirvazione, tale a prutezzione di e zone umite è a sensibilisazione di u publicu à l'impurtanza di 'ssi ambienti, sò essenziale per assicurà a sopravvivenza à longu andà di 'ssa spezia.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
  • J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Thibault & Bonaccorsi (1999), Thibault (2006).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]