Acrocephalus paludicola

À prupositu di Wikipedia
Acrocephalus paludicola
Acrocephalus paludicola
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Aves
Ordine Passeriformes
Famiglia Acrocephalidae
Generu Acrocephalus
Nome binuminale
Acrocephalus paludicola
Louis Pierre Vieillot, 1817

Acrocephalus paludicola hè una spezia di acellu chì face parte di a famiglia di l'Acrocephalidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus paludicola hè un picculu acellu appartinendu à a famiglia di l'Acrocephalidae. Misura circa 13 centimi di lunghezza è pesa trà 10 è 15 grammi. U so piumaghju hè per u più brunu olivastru annantu à u sopra, incù una tinta più chjara annantu à u corpu. Pussede dinù una calotta bruniccia in capu è una fascia chjara anantu à i cigli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè per u più prisente in Europa di l'Estu, in particulare in e rigione padulose di a Russia, di l'Ucrania è di a Bielorussia. Omu pò truvà la dinù in certe parte di l'Asia cintrale, cum'è u Cazacchistanu è l'Uzbecchistanu. Eppuru, a so pupulazione hè in calata è hè cunsiderata cum'è una spezia minacciata.

Acrocephalus paludicola hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus paludicola hè un acellu migratore chì passa l'inguernu in Africa subsahariana, per u più in e zone umite. Si ciba per u più d'insetti, di picculi invertebrati è di granelli. Mentre a staghjone di riproduzione, custruisce u so nidu in e canne è i machjoni di i paduli. A femina dipone di regula trà 3 è 5 ovi, ch'ella cova mentre circa duie simane.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus paludicola appartene à u generu Acrocephalus. Hè stata discrittu per a prima volta da u naturalistu francese Louis-Pierre Vieillot in u 1817. Esistenu dinù sinonimi per 'ssa spezia, tali Acrocephalus palustris è Acrocephalus agricola.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus paludicola hè attualmente classificatu cum'è una spezia in priculu criticu d'estinzione da l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). A principale minaccia chì pesa annantu à 'ssa spezia hè a distruzzione di u so ambiente naturale in raghjone di l'assiccamentu di e zone umite è di l'agricultura intensiva. E misure di cunsirvazione cumprendenu a prutezzione di e zone umite rimanente, a sensibilisazione di u publicu è a ricerca annantu à a biolugia di a spezia per capisce megliu i so bisogni è elaburà strategie di cunsirvazione efficace.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
  • J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Thibault & Bonaccorsi (1999), Thibault (2006).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]