Acrocephalus arundinaceus

À prupositu di Wikipedia
Acrocephalus arundinaceus
Acrocephalus arundinaceus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Aves
Ordine Passeriformes
Famiglia Acrocephalidae
Generu Acrocephalus
Nome binuminale
Acrocephalus arundinaceus
Carl Linnaeus, 1758

Acrocephalus arundinaceus (campagnulone di padula) hè una spezia d'acellu chì face parte di a famiglia di l'Acrocephalidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus arundinaceus hè una spezia d'acellu appartinendu à a famiglia di l'Acrocephalidae. Stu acellu misura circa 15 centimi di lunghezza è pussede un piumaghju brunu rossu annantu à u corpu è l'ale, mentre ch'è u so corpu hè più chjaru. U so bizzicu hè fine è pinzutu, adattu per nutrisce si d'insetti.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus arundinaceus hè una spezia migratrice chì si riproduce in Europa è in Asia cintrale. Mentre l'inguernu, migra ver'di l'Africa subsahariana per fughje e cundizione climatiche rigurose. Omu u pò truvà in e zone umite tale i paduli, i stagni è e vadine à vegetazione densa.

Acrocephalus arundinaceus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Stu acellu hè per u più insettivoru, cibendu si d'insetti acquatichi, di larve è di picculi invertebrati. Custruisce u so nidu in e canne o i machjoni zeppi, vicinu à l'acqua. A femina dipone di regula trà 3 è 6 ovi, ch'ella cova mentre circa duie simane. I dui parenti participeghjanu à l'alimentazione di i ghjovani piugoni sin'à ch'elli sianu capace à bulà.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus arundinaceus appartene à u generu Acrocephalus. Certi sinonimi usati per designà 'ssa spezia sò Acrocephalus palustris è Acrocephalus streperus.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Acrocephalus arundinaceus hè classificatu cum'è una spezia di preoccupazione minore da l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Benchì a so pupulazione sia stabile, certe minacce pesanu annantu à 'ssa spezia, in particulare a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione è à l'agricultura intensiva. A prutezzione di e zone umite è a sensibilisazione di u publicu à l'impurtanza di prisirvà 'ssi ambienti sò essenziali per assicurà a sopravvivenza di l'Acrocephalus arundinaceus è d'altre spezie dipendente di e zone umite.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
  • J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Thibault & Bonaccorsi (1999), Thibault (2006).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]