Acacia saligna

À prupositu di Wikipedia
Acacia saligna
Acacia saligna
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Fabales
Famiglia Fabaceae
Genaru Acacia
Nomu binuminali
Acacia saligna
Heinrich Friedrich, 1822

Acacia saligna hè un arbustu chì faci parti di a famiglia di i Fabaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Acacia saligna hè un arbustu o un picculu arburi di a famiglia di i Fabaceae, urighjinariu d'Australia. Pò aghjunghja un'altezza da 2 à 8 metri ed hà una crescita rapita. I casci sò verdi, liniari è misurani di 0,5 à 2 cm di longu. I fiora sò giaddi è appariscini in gaspi da 2 à 8 cm di longu. I frutti sò vaini da 5 à 10 cm di longu, cuntinendu graneddi bruni.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Acacia saligna hè urighjinariu d'Australia, ma hè statu intraduttu in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in Africa suttana, in America suttana, in Auropa è in Asia. Hè à spessu cultivatu com'è pianta urnamintali o pà a pruduzzioni di legnu.

Acacia saligna hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Acacia saligna hè stata discrittu par a prima volta da u butanistu francesu Michel Adanson in u 1763. Hè stata classificatu in u genaru Acacia insin'à u 2005, data à a quali hè statu trasfiritu in u genaru Vachellia. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi Acaciacyanophylla è Acaciastenophylla.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Acacia saligna hè cunsidaratu com'è una spezia invadenti in certi righjoni di u mondu, in particulari in Africa suttana è in California. Pò furmà pupulamenti densi chì elimineghjani i spezii indigeni è mudificheghjani l'ecusistemi. Eppuri, hè ancu apradatu pà a stabilisazioni di i terri è a pruduzzioni di legnu in certi righjoni. A so cunsirvazioni dipendi dunqua di u so usu rispunsevuli è di a gistioni di i so pupulazioni invadenti.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]