Acacia longifolia

À prupositu di Wikipedia
Acacia longifolia
Acacia longifolia
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Fabales
Famiglia Fabaceae
Generu Acacia
Nome binuminale
Acacia longifolia
Carl Ludwig Willdenow, 1806

Acacia longifolia hè un arburu chì face parte di a famiglia di e Fabaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Acacia longifolia hè una spezia d'arburu appartinendu à a famiglia di e Fabaceae. Stu arburu, ancu cunnisciutu sottu u nome di acassià à foglie longhe, si distingue da e so casce persistente è lungarine, da induve u so nome specificu. E casce sò di culore verde scura è misuranu di regula trà 10 è 25 centimi di longu. I fiori di l' Acacia longifolia sò di culore giallu vivu è si ragruppanu in gaspe cilindriche. I frutti sò guaine legnose di culore brunu scuru, cuntinendu parechje granelli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Acacia longifolia hè originariu d'Australia, induve ellu hè largamente spartu longu à a costa hè paese. Hè ancu prisente in certe rigione di Nova Zelanda, d'Africa suttana è d'America suttana. 'Ssa spezia hè stata introdutta in altre rigione di u mondu, in particulare in Europa, in America suprana è in Asia, per causa di u so valore ornamentale è di e so pruprietà fissatrice d'azotu.

Acacia longifolia hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

L' acassià longifolia hè classificatu in u generu Acassià, chì capisce|cumprende numerose altre spezie d'arburi è d'arbusti. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi seguenti : Acassià sophorae, Acassià macrostachya è Acassià longifolia var. sophorae. 'Ssi sinonimi sò stati imprudati in u passatu per designà variazione di a spezia, ma sò avale cunsiderati cum'è nomi obsoleti.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Acacia longifolia hè cunsideratu cum'è una spezia invadente in certe rigione induve ellu hè stata introduttu. Per causa di a so capacità à prupagà si prestu è à furmà pupulamenti densi, pò fà cuncurrenza à e spezie indigene è disturbà l'ecusistemi lucali. In 'sse rigione, misure di cuntrollu sò messe in piazza per limità a so prupagazione è u so impattu annantu à a biodiversità.

Eppuru, in a so area di ripartizione naturale in Australia, Acacia longifolia ghjoca un rollu impurtante in l'ecusistemi custieri. Furnisce un ambiente essenziale per numerose spezie animale è vegetale, è cuntribuisce à a stabilisazione di e dune di rena. In 'sse rigione, sforzi sò svolti per pruteghje è risturà e pupulazione d'acassià longifolia, cù u fine di prisirvà a biodiversità è l'ecusistemi custieri fragili.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]