Template:R da altre capitalizazione

À prupositu di Wikipedia

Quand'ellu hè usatu cù u template : "Rindirizzà a cunchiglia di categuria" (Rcat shell)

Template {{Redirect category shell}} pò esse adupratu per aghjunghje un mudellu (template) o più rcat, à tempu cù i so paràmetri è e categurie, versu un reindirizzamentu. Per avè di più infurmazione, vede a pagina di documentazione quì sottu.

Quandu l'usu stessu :

  • R da altre capitalizazione: Questu hè un redirectu da un titulu cù un altru metudu di capitalizazione . Ci porta à u tìtulu in cunfurmità cù e convenzioni di denominazione di Wikipedia per capitalizazione, o porta à un tìtulu chì hè assuciatu in qualchì modu cù a capitalizazione cunvenziunale di stu titulu di redirezzione. Questu pò aiutà à scrive, à circà è à i prublemi di lingua internaziunale..
    • Se stu redirect hè una capitalizazione incorrecta, allora {{R from miscapitalisation}} deve esse usatu invece , è e pagine chì utilizanu stu ligame duveranu esse aghjurnate per ligà direttamente cù a destinazione. Miscapitalisations ponu esse marcati in ogni spaziu di nomi.
    • Utilizate stu rcat per taglicà solu redirezzione spaziu principale; quandu altre capitalizazioni sò in altri spazii di nomi, usa {{R from modification}} invece.
Documentazione di template[creà]