Vai al contenuto

Raja polystigma

À prupositu di Wikipedia
Raja polystigma
Raja polystigma
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Chondrichthyes
Imbrancamentu Acanthopterygii
Classa Percomorphaceae
Ordine Rajiformes
Famiglia Rajidae
Generu Raja
Nome binuminale
Raja polystigma
Regan, 1923

Raja polystigma hè una spezia di raza chì face parte di a famiglia di i Rajidae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Raja polystigma si distingue per via di e so machje bianche caratteristiche annantu à u spinu, chì li cunferiscenu un aspettu unicu.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Raja polystigma hè prisente in acque marine di l'acque custiere di l'oceanu Atlanticu, di u mare Terraniu è di u mare Neru. Omu a trova di regula à prufundità andendu da 20 à 200 metri, induv'ella si ciba per u più di picculi pesci è di crustacei.

Raja polystigma hè prisente in acque marine di Corsica.[1]

Raja polystigma hè una spezia ovipara, ciò chì significheghja ch'ella dipone ovi. E femine diponenu i so ovi in capsule ovale chì sò fissate in fondu à l'oceanu. I ghjovani sboccianu ovi dopu à uni pochi di mesi è cumencianu à cibà si di rubu prima di passà à un rigimu alimintare più variatu à misura ch'elli crescinu.

Raja polystigma appartene à u generu Raja, chì ragruppa numerose spezie di raze. Hà dinù stata discritta sottu à u nome scentificu di Raja alba in certe publicazione.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Raja polystigma hè una spezia chì hè à spessu catturata à l'accasu in e rete di pesca cummerciale. Benchì a so pupulazione sia attualmente cunsiderata cum'è stabile, e misure di cunsirvazione sò necessarie per privene una calata di i so effettivi. I sforzi sò svolti per capisce megliu a so biolugia è a so eculugia cù u fine di mette in piazza e strategie di gistione efficace per pruteghje 'ssa spezia.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Rughjeru Miniconi, Parlata aghjaccina cittatina è paisana, Ed. A Barcella, 2017.
  1. https://fishbase.mnhn.fr/summary/raja-polystigma.

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]