Maisons-Laffitte
Maisons-Laffitte hè una cumuna situata in u dipartimentu di Yvelines, in a regione di l'Île-de-France, à circa 18 chilometri à u norduvestu di Parigi. Hè cunnisciuta cum'è a "cità di u cavallu" per via di a so impurtante attività equestre.
Storia
[mudificà | edità a fonte]U nome "Maisons" vene da u latinu mansiones, chì significheghja "locu di riposu". Finu à u 1882, a cumuna era chjamata Maisons-sur-Seine. U nome attuale hè statu aduttatu in onore di Jacques Laffitte, un banchieru è omu di statu chì pussidia u castellu lucale. U Castellu di Maisons, custruitu trà u 1642 è u 1650 da l'architettu François Mansart, hè cunsideratu un capulavoru di l'architettura francese di u XVIIu seculu. Stu castellu hà attrattu nobili è artisti, aumentendu a riputazione di a cità.
Cultura è Patrimoniu
[mudificà | edità a fonte]A cità hè rinumata per u so ippodromu, apertu in u 1878, chì hà ospitatu numerose corse di cavalli. Ancu se hà chjosu in u 2019, u situ hè previstu per esse rivitalizatu.
U Castellu di Maisons-Laffitte hè un esempiu impurtante di l'architettura barocca francese è hè una destinazione turistica pupulare.
Trasporti
[mudificà | edità a fonte]A stazione di Maisons-Laffitte hè servita da a linea RER A è da e linee Transilien J è L, chì a cunnettanu facilmente cù Parigi è e cità vicine.
Populazione
[mudificà | edità a fonte]À u 2022, a cumuna conta circa 22,855 abitanti, chjamati Mansonniens.
Gemellaggi
[mudificà | edità a fonte]Maisons-Laffitte hè gemellata cù:
- Remagen, Germania
- Newmarket, Regnu Unitu