Komlóska

Komlóska – (in rusinu: Комловшка) hè un paese in u nordeste di l'Ungheria, in a cumarca di Borsod-Abaúj-Zemplén, vicinu à a fruntiera sluvacca. Si trova à circa 70 chilometri à livante di Miskolc, capilocu di a cumarca.
U paese hè situatu in u circondu muntagnosu di Zemplén, circondu da fureste è paisaghji naturali chì attiranu i visitatori amatori di a natura è di a tranquillità.

L'abitanti di Komlóska mantenenu e tradizione agricule è culturale lucale. U paese hè cunnisciutu per a so atmosfera paisana, a so chjesa greco cattolica è e case tipiche di l’architittura campagnola rusinu.[1]
Storia
[mudificà | edità a fonte]U nome di Komlóska appare per a prima volta in i ducumenti in u 1396, sottu u nome di Komlós, cù Margit Csirke cum’è pruprietaria, è pocu dopu, in u 1397, hè chjamatu ancu Komlóstelek.
In l’anni 1720, culoni rusini sò ghjunti à Komlóska da a regione di Transcarpazia, in Ucrania. Oghje, sti rusini custituiscenu a maiò parte di a pupulazione di u paese è priservanu a so lingua, e so tradizioni è a so cultura minoritaria. Komlóska hè unu di i centri principali di i rusini in Ungheria.
Ligami
[mudificà | edità a fonte]Refernze
[mudificà | edità a fonte]- ↑ Komlóskai Görögkatolikus Egyházközség (Parrocchia Greco Cattolica di Komlóska)