Eleocharis palustris

À prupositu di Wikipedia
Eleocharis palustris
Eleocharis palustris
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Angiosperme
Classa Monocotylédone
Ordini Poales
Famiglia Cyperaceae
Genaru Eleocharis
Nomu binuminali
Eleocharis palustris
( L. ) Roem.

Eleocharis palustris hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Cyperaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis palustris hè una spezia di pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i cyperaceae. Hè carattarizata da i so piccioli fini è dritti, pudendu aghjunghja un'altezza da 20 à 80 centimi. I casci sò smilzi è stretti. I fiora sò chjuchi è ragruppati in spighi cilindrichi, di regula di culori brunu o verdi scuru. I radichi sò fibrosi è si stendini in a terra.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis palustris hè una pianta chì si trova in i righjoni timparati è freti di l'emisferu nordu, in particulari in Auropa, in Asia è in America Subrana. Cresci di regula in i zoni umiti, com'è i paduli, i turbieri, i lavi è i vadini à debuli prufundità. A parsona pò ancu truvà la in i pratulini umiti è i zoni padulosi.

Eleocharis palustris hè prisenti in Corsica ed hè cumuna.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis palustris hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à i so rizomi suttarranii. Pò ancu diffonda si da graneddi, chì sò spargugliati da u ventu o l'acqua. 'Ssa pianta hè adattata à i mezi umiti è tullareghja cundizioni di terri povari in ussigenu. Ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistema, arrichendu un ambienti è una fonti di nutrimentu à numarosi spezii animali.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis palustris hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in 1753 in a so opara Species Plantarum. Hè à spessu sinonimu d'altri noma scentifichi tali Scirpus palustris è Eleocharis palustris subsp. palustris. Eppuri, certi variazioni di 'ssa spezia sò stati idantificati è classificati com'è sottuspezii distinti, tali Eleocharis palustris subsp. robusta è Eleocharis palustris subsp. brachycarpa.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Eleocharis palustris hè una pianta rilativamenti sparta è a so pupulazioni hè cunsidarata com'è stabuli in numarosi loca. Eppuri, certi pupulazioni lucali poni essa minacciati par causa di a distruzzioni di u so ambienti naturali da l'assiccmanetu di i zoni umiti o l'urbanisazioni. In certi righjoni, misuri di cunsirvazioni sò stati missi in piazza par pruteghja i paduli è i turbieri, chì aggrondani 'ssa pianta è ancu numarosi altri spezii di pianti è d'animali. Hè impurtanti di prisirvà 'ssi ecusistemi fragili pà mantena a biudiversità è assicurà a sopravvivenza di Eleocharis palustris è altri spezii chì ni dipendini.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]