Vai al contenuto

Benthocometes robustus

À prupositu di Wikipedia
Benthocometes robustus
Benthocometes robustus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Chordata
Classa Actinopteri
Imbrancamentu Acanthopterygii
Ordine Ophidiiformes
Famiglia Ophidiidae
Generu Benthocometes
Nome binuminale
Benthocometes robustus
Carl Linnaeus, 1761

Benthocometes robustus hè una spezia di pesciu chì face parte di a famiglia di l'Ophidiidae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Benthocometes robustus si caratterizeghja da un corpu lungarinu è sfusulatu, incù una culurazione bruniccia è machje bughje annantu à u spinu. A so taglia pò aghjunghje insin'à 15 centimi di lunghezza.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Omu trova Benthocometes robustus in u Mare Terraniu, in u Mare Atlanticu è in i corsi d'acqua è i lavi di e rigione trupicale d'America suttana, in particulare à u Brasile, in Columbia è à u Perù. Priferisce l'acque calme è pocu prufonde, ricche di vegetazione acquatica.

Benthocometes robustus hè prisente in l'acque marine di Corsica.[1]

'Ssu pesciu hè per u più nutturnu, cibendu si di picculi invertebrati è di larve d'insetti. Si culloca in gruppi è improda a so nutaghjola cudale per propulsà si in acqua. A riproduzione di Benthocometes robustus si svoglie di regula durante a staghjone di e piosse, induve e femine diponenu i so ovi sopra à piante acquatiche.

Benthocometes robustus appartene à a famiglia di l'Ophidiidae. 'Ssa spezia hè stata discritta per a prima volta in 1998 da Carl Linnaeus in u 1761.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Benchì Benthocometes robustus ùn sia micca attualmente cunsideratu cum'è una spezia minacciata, a so pupulazione hè suscettibile di calà per causa di a digradazione di u so ambiente naturale. A polluzione di l'acqua è a disfuristazione sò e principale minacce chì pesanu annantu à 'ssa spezia. Hè dunque impurtante di mette in ballu e misure di cunsirvazione per pruteghje Benthocometes robustus è prisirvà a so biodiversità.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Rughjeru Miniconi, Parlata aghjaccina cittatina è paisana, Ed. A Barcella, 2017.
  1. https://www.fishbase.se/summary/Benthocometes-robustus.html.

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]