Alejandro Darío Gómez

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search
WikiLettera

'Ssu articulu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.

Alejandro Darío Gómez (Buenos Aires, 15 di ferraghju di 1988) (aka Papu Gómez) hè un capitanu di ghjucadore di pallò Atalanta BC e Argentina. Soprannomu El Papu, pò ghjucà cum'è un winger o cum'è un second striker. Dotatu di una grande velocità in progressione è una tecnica individuale notevule, hà ancu una bona capacità di dribbling (grazie ancu à u so centru di gravità bassu), ancu à un bon tirò di distanza.

Atalanta Bergamasca Calcio[mudificà | edità a fonte]

Hè statu firmatu da Atalanta nantu à un cuntrattu di trè anni, Dopu a partenza di Giacomo Bonaventura in AC Milan. Hà fattu u primu scopu cun a line-up Orobici u 26 d'aprile 2015, à l'occasione di una vittoria di casa 2-2 contr'à Empoli. U 18 d'ottobre dopu marca direttamente da un cantu in u partitu contr'à Carpi, vincite 3-0; in a finale di u campiunatu hà patitu una disqualificazione di 3 ghjorni, dopu ridutta à 2, per un nudo in Hetemaj.

Duranti a staghjoni 2016-2017, Gómez hà riisciutu di segnà un totale senza precedente di 16 scopi postu chì a so squadra finisce in u quartu postu contrariu à l'aspettativa minore. In u 2017, dopu a partenza è a retirazzione di Cristian Raimondi, diventa u capimachja di a squadra.

Ancu in u campiunatu 2017-2018, l'Argentinu furnisce u so cuntribuzione à i risultati di u Nerazzurri; in a ronda preliminare di l'Europa League hà puntuatu un doppiu per Sarajevo, ripetendu ellu stessu contru Frosinone in u campiunatu. In i play-offs di a cumpetizione europea contra Copenaghen, chì hè finitu cun un ritornu di 0-0 aggregatu, hà aiutatu à eliminà a squadra per mancà unu di i pate di rigore. In a stagione 2019-2020 hà fattu u so debut in Champions League, ghjucendu per u primu ghjornu di a fasa di gruppi, perde 4-0 nantu à u terrenu à i croati di Dinamo Zagabria.