Discussione:Pagina maestra

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
À prupositu di Wikipedia
  • Quì si discute di a Pagina maestra.
    • Sì voli aghjunghje un cummentu chì riguarda a Pagina maestra, fà un cliccu nantu u buttone + in alt.
    • Sì invece voli discute di l'altri argumenti cuncernendu Wikipedia in lingua corsa va in Purtone di a cumunità.

Altre lingue

Salute, sugnu sicilianu e vi staju scrivennu 'nt'a me lingua. Vulissi sulamente diri ca jè impressiunante quantu e nostre dui lingue s'assumigghianu. M'aviti però a fari nu favore, putiti agghjunceri pi piaciri a pagina wikipedia di a lingua siciliana 'nta a voce di e autre (altre) lingue 'nd'a vostra pagina maestra?

V'aringrazziu, Mommo.

Article request

Someone should write an article on CCM Airlines (See Corsu website here: http://co.aircorsica.com/) - Its EN article is here: en:CCM Airlines WhisperToMe 14:15, 2 ghjugnu 2009 (UTC)

Small request

Bold text Hello! I am a Polish wikipedian and I would like to ask you for writing a new article about former Polish President who won the Nobel Peace Prize in 1983 – Lech Wałęsa. I have looked for his article in your Wikipedia but without success. Polish Wikipedians will be grateful for your help. Thank you so much in advance! PS article in English you can find here. Best wishes from Poland, Patrol110 20:42, 25 sittembre 2009 (UTC)

Ligame

Vi vogliu invità tutti à scrive nant’à u Appuntamentu Corsu di a Tela http://appuntamentu-corsu.forums-actifs.net induve si pò scrive liberamente in corsu. A prestu! Frank 08:24; 23 marzu 2010 (UTC)

Domanda

Salve, l'ortografia utilizzata per le varietà corse e che viene usata per scrivere sulla Wiki corsa da quale Ente o Scuola è regolata?

--Orodeo 23:16, 1 maghju 2011 (UTC)


Bella domanda...

--Franjklogos 16:18, 1 sittembre 2011 (UTC)

Proposta

Ciao a tutti, mi rivolgo alla vostra comunità per proporvi di entrare a far parte di un nuovo progetto: Il progetto si chiama “Wikitaly” e si prefigge di coordinare tutti i progetti esistenti della Wikimedia Foundation nelle lingue regionali parlate sul territorio italiano. Il progetto ha come obiettivo, quindi, quello di unificare tutte le comunità dei progetti interessati, per favorire una maggiore cooperazione tra di esse e un più rapido sviluppo dei vari progetti tramite una pianificazione oculata degli obiettivi da raggiungere volta per volta. Il progetto non punta ad amministrare ogni singola wiki, bensì a coordinare i progetti interessati, con lo scopo di aiutare ogni progetto a fare un salto di qualità superando i maggiori problemi, tutto nell’interesse di ogni singola comunità. Nessuno verrà a stabilire delle regole nella vostra comunità, poiché l’amministrazione di essa spetta solo a voi stessi. Gli utenti di tutte le comunità partecipanti al progetto potranno concordare ad esempio una lista di determinati obiettivi da raggiungere nella propria wiki in piena autonomia, e il progetto cercherà con ogni mezzo possibile di aiutarli nel raggiungere gli obiettivi fissati, concordando ogni azione con le comunità interessate ovviamente. Praticamente Wikitaly controllerebbe il coordinamento e l’organizzazione dell’insieme dei progetti interessati, i quali però continueranno a gestirsi da soli in piena autonomia. L'adesione al progetto non comporta da parte vostra nessun impegno da prendere in particolare, continuerete a svolgere il lavoro che avete sempre fatto, solo che la vostra wiki avrebbe un aiuto in più dal progetto per andare avanti. Vorrei sapere da voi se la vostra comunità è interessata o meno a fare parte del progetto. Tanti saluti a tutti! --Reder 00:51, 24 dicembre 2011 (UTC)

Ho spostato la discussione su Meta in modo da avere un parere generale dagli utenti di tutte le comunità interessate. Chi volesse continuare la discussione vada su questa pagina ed esprima il proprio parere, i propri dubbi o le proprie idee nell'apposita pagina di discussione. --Reder 19:20, 3 ghjennaghju 2012 (UTC)

"Fallback" for corsican language

Hello, at the moment, there is no "fallback" mechanism for Corsican language. That means that when a system message is not available in Corsican, it is shown in English. Should that be changed ? It could be for instance French or Italian. Comments should go to https://gerrit.wikimedia.org/r/#/c/96981/ . --Zolo (talk) 07:23, 23 nuvembre 2013 (UTC)

U megliu hè di fà la in corsu. Osinnò in inglesu.Paulu (discussioni) 18:08, 26 ghju 2018 (UTC)[rispondi]

Bonghjornu, E verro che sarrebbe una bella idea. Ho guardato u link e dobbiamo fare la domanda con una lingua 2 (Francese o Italianu). Per me sarrabbe piu normale di fare la domanda con u Francese come lingua 2 piu che l'Inglesu ! Che pensate? Fondouce (discussioni) 18:00, 12 ghje 2016 (UTC)[rispondi]

Bonghjornu. Cù l'inglesu và bè, si pò lacà cusì: cunveni tuttu à fattu. Paulu (discussioni) 19:05, 12 ghje 2016 (UTC)[rispondi]

Bonghjornu, cumu si face? Un'elezzione? Anche per me sarebbe piu facile in Francese che in inglesu, grazie à voi,Zolo e Fondouce. Bronpton (discussioni) 22:16, 25 ghju 2018 (UTC)[rispondi]

Salut à tous, vous pouvez appeler à Zolo pour la réouverture de la proposition. [Chiedete a Zolo per la riapertura della proposta] --Jumpy01 (discussioni)

Salutu, suggerisco chì a seconda lingua di riferenza sia u Francese perchè più di noi a parlemu chè l'inglese. A prova, avemu pigliatu 5 anni per rispondere a Zolo chi aveva scritto in inglese!Lasalle~frwiki (discussioni) 20:50, 22 ghju 2021 (UTC) Salutu. Avà ci hè goog translate chì traduci l'inglesu in corsu, par quiddu chì ùn capisci micca, dunqua ùn hè micca un prublemu. Paulu (discussioni) 09:12, 21 lug 2021 (UTC)[rispondi]

Par contu meiu, hè bè cusì, incù a siconda lingua in inglesu. Hè un prugettu internaziunali è ci cunveni bè, chì a maiò parti di l'aienti capiscini l'inglesu. I cuntributori à 'ss'anciclupidia venini da tutti i parti è tutti i paesi. Paulu (discussioni) 09:56, 23 ghju 2021 (UTC) Ma trattendu di un prugettu internaziunali (ci sò i cuntributori di tutti i paesi di u mondu), u talianu và bè dinò: inglesu o talianu cunvenini tremindù. Paulu (discussioni) 08:50, 21 lug 2021 (UTC)[rispondi]

Salute, u fallback di 'ssa wiki hè in talianu, micca in inglesu. Siente à issa discussione https://gerrit.wikimedia.org/r/c/mediawiki/core/+/96981/ :
« Selon Wikipedia (en:Corsican language), le corsu a des racines communes avec l'italien (toscan) et, bien sûr, la grammaire italienne et le vocabulaire sont plus proches au corsu que l'anglais. »


Per l'utilizatori chì volenu imprudà u francese cum'è lingua di l'interfaccia :

L' accessu si face ancu in u listinu affissatu insù à dritta di u screnu.

Dopu ci vole à scrive in lingua corsa annantu à 'ssa enciclupedia. --Jumpy01 (discussioni)